تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 8 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):سخن گفتن درباره حق، از سكوتى بر باطل بهتر است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

ویترین طلا

کاشت پای مصنوعی

مورگیج

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802601760




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فرهاد مجیدی معلم زبان اسپانیایی استخدام کرد!


واضح آرشیو وب فارسی:روز نو:



فرهاد مجیدی معلم زبان اسپانیایی استخدام کرد!
روز نو :  فوتبالیست‌های بازنشسته سرخابی 3 دسته‌اند:

دسته اول بازيكناني هستند كه پس از پايان فوتبال خود نه دنبال كلاس‌هاي مربيگري مي‌روند و نه اساساً علاقه‌اي به اين كار دارند اما تا دل‌تان بخواهد، اهل انتقاد هستند. براي اين گروه فرقي نمي‌كند چه كسي سرمربي پرسپوليس يا استقلال باشد. هركس انتخاب شود، مورد نقد قرار گرفته و عملكردش زير سؤال مي‌رود. به نظر مي‌رسد اين افراد برنامه‌اي هم براي زندگي شخصي خود نداشته باشند. دسته دوم آدم‌هايي هستند كه بعد از آويختن كفش‌هاي‌شان عجله فراواني براي بازگشت به فوتبال و مربيگري دارند. اين افراد هنوز در حال و هواي دوران بازي به سر مي‌برند و دوست دارند از استقلال يا پرسپوليس كار مربيگري را آغاز كنند و به كمتر از آن هم رضايت نمي‌دهند. متأسفانه با توجه به حضور مديران سياسي و غيرفوتبالي در فوتبال، عرصه براي ورود اين مربيان كم‌تجربه- و اغلب بي‌تجربه!- در تيم‌هاي استقلال و پرسپوليس باز است و هيچ مانعي وجود ندارد خاصه آنكه طرف بازيكن بزرگ و سرشناسي هم باشد.

در اين صورت باشگاه با روي بازي از نشستن اين بازيكنان بازنشسته و مربيان بي‌تجربه، استقبال كرده و زمينه را براي آنان فراهم مي‌كند. و اما دسته سوم مد نظر ماست. آنچه ما را وادار به نوشتن كرد، به گروهي برمي‌گردد كه براي زندگي ورزشي خود برنامه‌ريزي اصولي انجام مي‌دهند. فوتباليست‌هاي سرشناسي كه پس از خداحافظي از فوتبال عجله‌اي براي مربيگري نشان نمي‌دهند و تعارف سياسيون و غيرفوتبالي‌ها براي نشستن روي نيمكت تيم‌هاي استقلال و پرسپوليس را با تفكر رد مي‌‌كنند. فرهاد مجيدي را هم مي‌توان در اين قالب گنجاند؛ ستاره محبوب استقلالي‌ها كه در 37 سالگي كفش‌هايش را آويخت، در حالي كه مي‌توانست حداقل يكي، دو سال ديگر هم با قدرت بازي كند. آنهايي كه فرهاد مجيدي را از نزديك مي‌شناسند گواهي مي‌دهند كه اين ستاره محبوب در آخرين سال‌هاي فوتبالش اول وقت و صبح خيلي زود از خواب برمي‌خاست. تمرينات اختصاصي‌اش را با جديت دنبال مي‌كرد، به موقع غذا مي‌خورد و به موقع‌تر (!) استراحت. رمز موفقيت فرهاد مجيدي هم همين برنامه‌ريزي دقيقي بود كه به نظر مي‌رسد پس از خداحافظي از فوتبال هم ادامه داشته باشد.

همان‌طور كه مستحضريد، فرهاد مجيدي كلاس‌هاي حرفه‌اي مربيگري را در اروپا دنبال كرده و قصد دارد در آينده‌اي نزديك براي پشت سر گذاشتن دوره تكميلي به اسپانيا سفر كند. خبردار شديم شماره 7 محبوب استقلالي‌ها اين روزها به جاي وقت تلف كردن، مصاحبه عليه مربيان و ساير دست‌اندركاران باشگاه و به چالش كشيدن فوتبال ايران، معلم زبان اسپانيايي استخدام كرده و با جديت دنبال فرا گرفتن اين زبان است تا دوره تكميلي مربيگري خود را با موفقيت طي كند. البته فرهاد مجيدي به دليل سال‌ها بازي در كشورهاي عربي به زبان عربي و انگليسي هم تسلط دارد. به نظر مي‌رسد با روندي كه فرهاد مجيدي در پيش گرفته، بتواند در عرصه مربيگري هم موفق باشد.
اينكه فرهاد مجيدي از وقت استراحت خود بزند و زبان اسپانيولي ياد بگيرد، در ظاهر خبر مهمي نيست اما اينكه او قصد دارد چند صباحي در اسپانيا اقامت كند، براي دوستدارانش مهم است. ديروز شنيديم اشتياق فرهاد براي يادگيري زبان اسپانيولي جدا از بحث حضور او در دوره تكميلي مربيگري حرفه‌اي، دو دليل دارد... يكي جدي شدن ماجراي همكاري‌اش با يك باشگاه اسپانيايي در زمينه استعداديابي و ديگري احتمال همكاري‌اش با يك مربي سرشناس اسپانيايي‌زبان... البته فرهاد فعلاً در اين خصوص سكوت كرده اما به زودي معلوم مي‌شود مجيدي مقيم اسپانيا خواهد شد يا با يك مربي سرشناس اسپانيايي در فوتبال حاشيه خليج هميشه فارس همكاري مي‌كند؟!



تاریخ انتشار: ۱۶ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: روز نو]
[مشاهده در: www.roozno.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 21]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن