تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 13 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم را رها مكن حتى اگر بعدش شعر باشد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804005474




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

هیل: نگرانی نظامیان بلندپایه سابق آمریکا درباره سرازیر شدن پول به سمت ایران


واضح آرشیو وب فارسی:خبر آنلاین: هیل: نگرانی نظامیان بلندپایه سابق آمریکا درباره سرازیر شدن پول به سمت ایران بین الملل > دیپلماسی - واحد مرکزی خبر نوشت: پایگاه اینترنتی هیل نوشت: گروهی از مقامات نظامی عالی رتبه بازنشسته آمریکا هشدار داده اند زمانی که توافق هسته ای ایران اجرایی شود، آمریکا برای برقراری ثبات در منطقه خاور میانه [غرب آسیا] با مشکلات زیادی مواجه خواهد بود.

درحالی که دولت باراک اوباما تلاش می کند به متحدان خود در خلیج [فارس] اطمینان دهد آمریکا همچنان موقعیت نظامی مستحکم خود را برای مقابله با ایران قدرت یافته حفظ خواهد کرد، اما کاهش بودجه احتمالا این امر را دشوار خواهد ساخت.
بر اساس قانون کنترل بودجه مصوب سال 2011 پنتاگون تا آخر سال 2021 با 500 میلیارد کاهش بودجه مواجه خواهد بود. این مبلغ افزون بر 487 میلیارد دلاری است اکنون قرار است کاهش یابد. این مقامات بازنشسته در یک گزارش جدید هشدار دادند که لغو تحریم های ایران که به دنبال اجرای توافق هسته ای انجام خواهد شد، درآمد این کشور را میلیاردها دلار افزایش خواهد داد درحالی که بودجه دفاعی آمریکا همچنان با کاهش مواجه است.
در این گزارش که مقامات نظامی بازنشسته ارشدی مانند جیمز کانوی [James Conway]، چارلز والد [Charles Wald]، مارک فیتزجرالد [Mark Fitzgerald]، لو واگنر [Lou Wagner]، جان برد [John Bird]، دیوید دپتولا [David Deptula] و لارنس استوتزریم [Lawrence Stutzriem] آن را تهیه کرده اند، آمده است: در حالی که ایران به سلاح های بیشتر و جدیدتری دسترسی پیدا می کند، آمریکا سلاح های کمتر و قدیمی تری برای مقابله با آنها در اختیار خواهد داشت. آنها تاکید کردند در حال حاضر هم نیروی دریایی آمریکا به خاطر کاهش بودجه برای حفظ فعالیت ناوهای خود با مشکل مواجه است.
والد، یکی از روسای کمیسیونی که این گزارش را تهیه کرده است، گفت به دنبال توافق هسته ای ایران آمریکا چاره ای جز افزایش حضور خود در منطقه خاور میانه [غرب آسیا] ندارد. وی با تاکید بر این که با افزایش تهدیدهای ایران تعهدات آمریکا نیز به منطقه افزایش می یابد، گفت این یک تبلیغ برای افزایش هزینه های دفاعی نیست بلکه حقیقتی است که با مسیری که پیش می رویم در تضاد است.
بر اساس این گزارش به دنبال توافق هسته ای ایران شروع به مدرن سازی ارتش خود خواهد کرد و علاوه بر آن به فروش های نظامی خارجی هم دسترسی پیدا می کند. به عنوان مثال ایران تا پایان سال به سامانه های موشکی پیشرفته اس 300 روسی دست خواهد یافت، سامانه هایی که به این کشور کمک خواهد کرد به مقابله با حملات احتمالی آمریکا یا دیگر کشورها بپردازد. 52310

کلید واژه ها: توافق هسته ای ایران و پنج بعلاوه یک (برجام) - ایران و آمریکا -




دوشنبه 16 شهریور 1394 - 14:59:30





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبر آنلاین]
[مشاهده در: www.khabaronline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 22]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن