تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):برآورد اعمال در شب نوزدهم انجام مى‏گيرد و تصويب آن در شب بيست ويكم و تنفيذ آن در شب بي...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819658818




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

برگزاري ششمين همايش ملي مرتع و مرتع‌داري ايران در ساري


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۶ شهريور ۱۳۹۴ (۱۲:۵۲ب.ظ)
برگزاري ششمين همايش ملي مرتع و مرتع‌داري ايران در ساري موج-انجمن علمي مرتع و مرتع‌داري ايران به منظور ارائه آخرين يافته‌ها و دستاوردهاي علمي دانشگاهيان و مراکز تحقيقاتي در باره وضعيت موجود مراتع کشور، ششمين همايش ملي مرتع و مرتع‌داري را از تاريخ 17 تا 19 شهريور به مدت سه روز در دانشکده منابع طبيعي ساري برگزار مي‌نمايد.
به گزارش خبرگزاري موج،حسين ارزاني، دبير ششمين همايش ملي مرتع و مرتع‌داري ايران گفت: گرچه اين همايش علمي است اما براي مرتع‌داران و دامداران که جزء دعوت شدگان اين همايش هستند بسيار کاربردي است.
وي افزود: در اولين روز همايش و پس از مراسم افتتاحيه، ميزگردي با حضور دامداران و مرتع‌داران در سالن همايش برگزار مي‌شود تا بهره برداران بتوانند جهت برون رفت از وضعيت موجود، مشکلات و راهکارهاي لازم را ارائه کنند.
ارزاني از ديگر برنامه‌هاي همايش را بازديد ميداني از يکي از عرصه‌هاي مرتعي مازندران به اتفاق دامداران و مرتع‌داران نام برد و افزود: دست اندرکاران کشوري، دانشجويان، اساتيد دانشگاه و مراکز تحقيقاتي از نزديک با مشکلات و مسائل مربوط به مرتع و مرتع‌داري آشنا مي‌شوند.
بر اساس اين گزارش در مراسم افتتاحيه ششمين همايش ملي مرتع و مرتع‌داري که از تاريخ 17 تا 19 شهريور در دانشکده منابع طبيعي ساري برگزار مي‌شود.
ربيع فلاح، استاندار استان مازندران و خداکرم جلالي معاون وزير جهاد کشاورزي و رئيس سازمان جنگل‌ها، مراتع و آبخيزداري کشور سخنراني مي‌کنند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 36]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن