تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام سجاد (ع):حق زبان، دور داشتن آن از زشت گويى، عادت دادنش به خير و خوبى، ترك گفتار بى فايده و ني...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819940078




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تردد در مرز بازرگان روال عادي خود را طي مي‌کند


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۶ شهريور ۱۳۹۴ (۱۰:۴۹ق.ظ)
فرماندار ماکو: تردد در مرز بازرگان روال عادي خود را طي مي‌کند موج-فرماندار ماکو با بيان اين که تردد در مرز بازرگان روال عادي خود را طي مي‌کند اظهار کرد: ديروز 460 دستگاه از طرف ترکيه پذيرش خودرو انجام شده و در مقابل 376 دستگاه نيز از گمرک بازرگان خارج شده است.
شاهين عليزاده با بيان اين که حجم کاري و ترانزيت خودرويي از گمرک بازرگان با تعطيلي گمرکات سرو و رازي در آذربايجان غربي افزايش يافته است افزود: درپي نا امني در مناطق شرقي ترکيه و تعطيلي گمرکات سرو و رازي در آذربايجان غربي به درخواست کشور مقابل، حجم تردد خودروهاي سبک ترکيه در گمرک بازرگان افزايش چشمگيري يافته است.
وي ادامه داد: خودروهاي ون اتباع ترکيه که از مرزهاي رازي و سرو وارد کشور شده بودند، با بسته شدن اين دو مرز مجبور به خروج از طريق گمرک بازرگان شده‌اند که هم اکنون بيش از 300 دستگاه ون اتباع ترکيه در پارکينگ‌هاي گمرک بازرگان منتظر نوبت ورود به کشور خودشان هستند.
وي ادامه داد: متاسفانه به علت کند بودن روند پذيرش از طرف ترکيه رانندگان خودروها تا رسيدن نوبت به اجبار عصرها به ترکيه مي‌روند و خودرو آن‌ها در ايران منتظر نوبت مي‌ماند که يکي از علت‌هاي سرايت آتش سوزي چند روز قبل به خودروهاي توقف شده در محوطه گمرک نيز همين عدم حضور رانندگان در محل حادثه بود.
فرماندار ماکو اضافه کرد: روند ترخيص کاميون‌ها نيز طبق روال عادي در جريان است و هيچ مشکلي از اين بابت وجود ندارد.
وي اظهار کرد: تردد در مرز بازرگان روال عادي خود را طي مي‌کند به طوري که ديروز 460 دستگاه از طرف ترکيه پذيرش خودرو انجام شده و در مقابل 376 دستگاه نيز از گمرک بازرگان خارج شده است.
رئيس شوراي تأمين شهرستان ماکو وضعيت مرزهاي اين شهرستان با کشور ترکيه را آرام اعلام و تاکيدکرد: عوامل نظامي و امنيتي، وضعيت مرزها را با هوشياري رصد مي‌کنند تا امنيت در مرزها برقرار بوده و مشکلي ايجاد نشود.
گمرک بازرگان واقع در شهرستان ماکو بزرگ‌ترين گمرک زميني کشور است و سالانه بيش از 15 ميليارد دلار کالا از طريق اين واحد گمرکي مبادله مي‌شود.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 23]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن