تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس به خدا و روز قيامت ايمان دارد، بايد ميهمانش را گرامى دارد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820017790




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

هازارد بدترين بازيکن زمين بود


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۶ شهريور ۱۳۹۴ (۱۰:۵۴ق.ظ)
ويلموتس: هازارد بدترين بازيکن زمين بود موج - شياطين سرخ اروپا به رغم پيروزي در دو بازي اخير در راه صعود به يورو، نتوانسته اند در زمينه ارائه ارزش هايشان، راضي کننده باشند.
به گزارش خبرگزاري موج، در پيروزي يک بر صفر ديشب مقابل قبرس، کريستين بنتکه پس از يک بازي غيبت به دليل مصدوميت در ترکيب بلژيک قرار گرفت اما بازي خوبي ارائه نداد و بين دو نيمه جاي خود را به ديووک اوريگي داد. در سوي ديگر ادن هازارد که در ليگ برتر هم تاکنون نتوانسته بازي هاي فصل گذشته را تکرار کند و مورد انتقاد ژوزه مورينيو قرار گرفته بود، نظر مربي تيم ملي را نيز جلب نکرد.
مارک ويلموتس سرمربي بلژيک در پايان ديدار گفت:دليل تعويض بنتکه؟ او عملکرد نصفه نيمه اي داشت. هازارد بدترين بازيکن امشب بود. مي خواستم او را تعويض کنم اما او در ده دقيقه پاياني هميشه چيزهايي براي ارائه دارد. در جام جهاني هم همين وضعيت وجود داشت. انتظار بيشتري از او دارم اما او در ادامه فصل پيشرفت مي کند. نقش اوريگي و مرتنز در نيمه دوم زياد بود چون به دنبال سرعت بودم. در نتيجه در نيم ساعت پاياني خطرناک ظاهر شديم. دو بازي پياپي را برده ايم اما اين بدترين عملکرد تيم بود و سعي داريم آن را بهبود ببخشيم.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 11]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن