تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820771268




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پيرلو خودش مي داند کي خداحافظي کند


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۵ شهريور ۱۳۹۴ (۱۷:۱۱ب.ظ)
پيرلو خودش مي داند کي خداحافظي کند موج - نمايش ضعيف پيرلو در تيم ملي ايتاليا برابر مالت، انتقادات رسانه اي زيادي را از اين ستاره سابق يووه و فعلي نيويورک سيتي موجب شده است.
به گزارش خبرگزاري موج، پيرلو تابستان امسال پس از 4 فصل حضور موفق در يوونتوس ترجيح داد به فوتبال آمريکا و تيم نيويورک سيتي بپيوندد اما به خواست آنتونيو کونته، تصميم دارد تا يورو 2016 براي ايتاليا به ميدان برود. او به دعوت سرمربي ايتاليا براي بازي مقابل مالت خود را به اردوي آتزوري ها رساند ولي نمايش خوبي در پيروزي 1-0 برابر مالت نداشت.
ماروتا، مدير اجرايي يووه در پاسخ به انتقاداتي که از پيرلو مي شود، گفت:" انتقادات از پيرلو؟ فکر مي کنم هر بازيکن خودش بايد بهتر بداند چه زماني کفش هايش را بياويزد و از دنياي فوتبال خداحافظي کند. در مورد پيرلو نمي دانم زمان اين کار رسيده يا خير اما مطمئنا اين تصميمي است که خود او بايد بگيرد نه رسانه ها."
ماروتا در مورد پوگبا نيز گفت:" پوگبا هنوز جوان است و مثل هر بازيکن جوان ديگري نقاط ضعف و قوت خاص خود را دارد. او در خدمت يوونتوس است و امسال در جمع ما ماند تا کمکي براي تيم باشد. او حالا مسووليت بيشتري در يوونتوس دارد و البته به تنهايي هم نمي تواند از پس مشکلات بر بيايد.
او از ما شماره 10 را خواست و مي دانست که اين پيراهن چه ارزشي در يووه دارد و بار مسووليت ها و فشارها روي او را زياد مي کند. به عقيده من پوشيدن پيراهن شماره 10 براي پوگبا يک عامل انگيزشي مثبت است.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 44]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن