تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر كس به صداى قارى‏اى كه بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم را قرائت مى‏كند گوش دهد، براى او...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819222373




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تیم پزشکی آمادگی لازم را برای مقابله با «کرونا» دارد |اخبار ایران و جهان


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: تیم پزشکی آمادگی لازم را برای مقابله با «کرونا» دارد
کد خبر: ۵۲۹۶۳۲
تاریخ انتشار: ۱۵ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۶ - 06 September 2015


یک عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی از آمادگی کافی و لازم تیم پزشکی کشورمان برای پیشگیری و مقابله با بیماری تنفسی رایج در کشور عربستان در زمان حضور زائران در این کشور خبر داد.

به گزارش ایسنا: رسول خضری با اشاره به هشدارهای داده شده توسط نهادهای پزشکی و بهداشتی کشورمان در خصوص بیماری "کرونا" به زائران خانه خدا گفت: در حج واجب از تمامی کشورهای جهان به ویژه از کشورهای آفریقایی و گرمسیر که مرکز اصلی این بیماری هستند، حضور دارند که ممکن است در فواصل کوتاه به ویژه هنگام انجام اعمال و طواف کعبه موجب انتقال این بیماری شود.

وی ادامه داد: بهتر است زائران بیشتر در کنار گروه ها و کاروان های خود باشند و از نزدیکی بیش از اندازه با مردم سایر کشورها بپرهیزند چرا که "کرونا" از طریق تنفس منتقل شده و علائمی همچون تب و سرفه را به همراه دارد.

نماینده مردم سردشت و پیرانشهر در مجلس با بیان اینکه درمان "کرونا" کمی مشکل است و حتی آمار مرگ و میر در سطح دنیا داشته است، تصریح کرد: پیشگیری از آن و رعایت بهداشت فردی از اهمیت ویژه ای برخوردار است و زائران می‌توانند با زدن ماسک در اماکن عمومی، شستن دست و صورت و رعایت فاصله مناسب با مردمان کشورهای دیگر از بروز این بیماری پیشگیری کنند.

خضری خاطر نشان کرد: قابل توجه است که تیم پزشکی ایرانی حاضر در کشور عربستان و شهرهای مکه و مدینه از تجربیات خوبی برخوردار است و آمادگی لازم و کافی را برای مقابله با بیماری "کرونا" دارد و در سنوات گذشته نیز به خوبی ظاهر شده است.

این عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس درپایان یادآور شد:در بحث ورود زائران به کشور نیز قطعا تدابیر لازم پزشکی اندیشیده شده و همه علائم کنترل می‌شود و به محض اینکه کوچک‌ترین شکی پیدا شود. فرد قرنطینه و معاینه می‌شود. ان شاالله این بیماری با تدابیر در نظر گرفته شده وارد کشورمان نخواهد شد.











این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 11]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن