تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):آيا به چيزى با فضيلت تر از نماز و روزه و صدقه (زكات) آگاهتان نكنم؟ و آن اصلاح ميان م...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819658711




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

امضاي تفاهم نامه همکاري حفاظت محيط زيست و ميراث فرهنگي و گردشگري استان قم


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۵ شهريور ۱۳۹۴ (۱۳:۴۱ب.ظ)
امضاي تفاهم نامه همکاري حفاظت محيط زيست و ميراث فرهنگي و گردشگري استان قم موج - قم - تفاهم نامه همکاري هاي مشترک بين ادارات کل حفاظت محيط زيست و ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري استان قم به امضا رسيد.
به گزارش خبرگزاري موج از قم، در راستاي اصل پنجاهم قانون اساسي و تحقق اهداف سند چشم انداز بيست ساله و به منظور توسعه طبيعت گردي پايدار و تقويت زيرساخت هاي استان در حوزه گردشگري و محيط زيست، تفاهم نامه همکاري فيمابين اين اداره کل و اداره کل ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري استان قم به امضا رسيد.
بر اساس اين گزارش، توسعه همکاري ها به منظور رفع مشکلات موجود در حوزه طبيعت گردي استان، سياست گذاري و هماهنگي در زمينه توسعه طبيعت گردي در جهت بهره برداري خردمندانه مبتني بر اصول و مباني توسعه پايدار و ظرفيت قابل تحمل محيط زيست استان و اشاعه فرهنگ زيست محيطي و طبيعت گردي همسو با حفاظت از منابع زيستي از جمله اهداف اين تفاهم نامه ذکر شده است.
از ديگر اهداف انعقاد اين تفاهم نامه مي توان به هماهنگي و بهره برداري از ظرفيت هاي دو اداره کل به منظور پيشبرد اهداف کلان طبيعت گردي استان، اعمال تدابير لازم جهت مشارکت جوامع محلي در طرح ها و پروژه هاي توسعه طبيعت گردي و تسهيل در صدور مجوزهاي لازم به منظور ورود گردشگران در قالب تورهاي طبيعت گردي به مناطق تحت مديريت اداره کل حفاظت محيط زيست در چارچوب ضوابط و مقررات مربوطه اشاره کرد.
بر اساس تفاهم نامه فيمابين ادارات کل حفاظت محيط زيست و ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري استان قم، دو طرف در زمينه برگزاري کارگاه ها و انتشارات کتب و مقالات علمي و آموزشي، توليد فيلم و عکس و پوستر با موضوعات مرتبط، فعال سازي مناطق نمونه گردشگري، فرهنگ سازي و معرفي جاذبه هاي استان و برگزاري نمايشگاه ها و همايش هاي ملي و بين المللي همکاري و مشارکت خواهند داشت.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 86]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن