تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نماز، از آيين هاى دين است و رضاى پروردگار، در آن است. و آن راه پيامبران است. ب...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819190883




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

جزئیات برگزاری همایش 4 روزه استکبارستیزی در اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: جزئیات برگزاری همایش 4 روزه استکبارستیزی در اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان
دبیرکل اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان گفت: این اتحادیه با برگزاری همایشی با محوریت استکبارستیزی به تبیین جایگاه جمهوری اسلامی ایران در منطقه و جهان کرد.

اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان همایشی را با محوریت استکبار ستیزی
حسین زینلیان دبیرکل اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان در گفتگو با خبرنگار احزاب و تشکل‌های  گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان با اشاره به برگزاری همایشهای این اتحادیه اظهارداشت: اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان با توجه به تلاش آمریکا مستکبرین برای نفوذ در ایران و منطقه و با توجه به منویات مقام معظم رهبری، اقدام به برگزاری همایشی با حضور دفاتر 60 گانه خود در تهران از تاریخ 12 تا 16 شهریور کرده است.

وی در ادامه افزود: سخنرانان این همایش در دو سطح داخلی و بین‌المللی مواضعشان در خصوص جایگاه جمهوری اسلامی ایران و مقابله با مستکبرین جهان را تبیین کردند.

دبیرکل اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان اضافه کرد: در سطح بین‌المللی سجاد حیدرزاده از کشمیر، معراج‌الدین رسول‌اف از تاجیکستان، آتسوکو کوشینو از ژاپن و دکتر راشد الراشدی عضو ارشد جنبش 14 فوریه بحرین از مهمانان خارجی این همایش بودند که در مورد تاثیر انقلاب اسلامی بر شیعیان، مسلمانان و غیرمسلمانان جهان نکاتی را مطرح کردند.

وی افزود: همچنین حجج‌ اسلام براتی و کاشانی نیز از تاثیر ایران بعد از اسلام در دیگر کشورها نکاتی را بیان کردند.

زینلیان اظهار داشت: علاوه بر این موارد، سیدنظام‌الدین موسوی مدیرعامل خبرگزاری فارس، کاظم انبارلوئیاز  روزنامه رسالت و کریمی معاون پژوهشی خبرگزاری تسنیم در مورد اهمیت رسانه در مبارزه با استکبار کارگاه‌های آموزشی را برگزار کردند.

دبیرکل اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان گفت: اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان امسال با اولویت پرداختن به موضوع استکبارستیزی اقدام به برگزاری برنامه‌هایی در جهت تبیین این مقوله در دانشگاه‌ها و مطالبه‌گری نسبت به تلاش استکبار برای نفوذ در ایران و آشنایی دانشجویان با جایگاه انقلاب اسلامی در منطقه و جهان اقدام به برگزاری سلسله همایش‌ها و مناظره‌ها و کرسی آزاداندیشی خواهد کرد.

انتهای پیام/



اشتراک گذاری




مطالب مرتبط

جریانی با تقسیم‌بندی دانشجویان، تشکل‌ها را پیاده نظام احزاب می‌داند
بازگشایی سفارت روباه پیر چه امتیازی برای کشور ایران دارد؟
هر جای جهان که آتشی از فتنه برپاست لبخندی از آمریکای خبیث در آن نمایان است
امینی: تغییر در ایران از جمله اهداف فراهسته‌ای آمریکاست/ عطریانفر: مذاکرات وجه نرم‌افزاری نبرد در برابر دشمنان است





۱۵ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۶





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 25]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن