تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):مؤمن كم خوراك است و منافق پرخور.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819481848




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دليل اختلاف با وزارت ورزش عملکرد ضعيف فدراسيون است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۵ شهريور ۱۳۹۴ (۱۱:۱۵ق.ظ)
کفاشيان در گفت‌وگو با موج: دليل اختلاف با وزارت ورزش عملکرد ضعيف فدراسيون است موج - کفاشيان بابيان اين‌که سعي داريم تا با موفقيت تيم ملي بزرگسالان و اميد عملکرد فدراسيون را مثبت کنيم اظهار کرد: موفقيت گروه ملي اميد و بزرگسالان به دليل جوان‌گرايي و مديريت تخصصي است.
علي کفاشيان، رئيس فدراسيون فوتبال در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاري موج؛ در پاسخ به اين سؤال که با توجه به کارنامه گذشته فدراسيون بازهم در انتخابات رياست فدراسيون شرکت مي‌کند يا خير؟ توضيح داد: هنوز مشخص نيست درهرصورت مجمع آتي در مهر و آبان بعد از تهيه گزارش‌ها مالي در آبان ماه بعد از مشخص شدن مجمع تاريخ انتخابات را مشخص مي‌کند و بعدازآن تاريخ به بعد فرصت داريم تا براي شرکت در انتخابات تصميم‌گيري کنيم.
وي همچنين در ارتباط باوجود نگراني و شکست انتخاباتي برابر افرادي که از داخل فدراسيون ابراز تمايل به شرکت در انتخابات کرده‌اند گفت: اتفاق خوبي است و من اصلاً نگران نخواهم بود اينکه هرکسي که ادعا مي‌کند توانمندي دارد و در کنار آن برنامه‌اي براي ارائه دارد، بايد در انتخابات شرکت کند هر چند که مجمع با توجه به شناخت افراد راي خواهد داد.
کفاشيان درباره برنامه‌هاي فدراسيون براي گروه اميد و برطرف کردن ناکامي هميشگي اين گروه در آينده توضيح داد: از سال پيش تا به امروز گروه اميد با برنامه‌ريزي هر چه‌بهتر به تمرينات خود ادامه مي‌دهد و اين برنامه‌ريزي دقيق ماحصل حضور تأثيرگذار و مديريت حبيب کاشاني است، لذا شاهد آن هستيم که گروه ملي اميد قدرتمندتر از گذشته به تمرينات خود ادامه مي‌دهد و امروز گروه اميد ما با حضور چند بازيکن در رده بزرگسالان به رشد قابل قبولي رسيده است.
وي در خصوص ترکيب جوان گروه ملي در مقابل گوام بيان کرد: اين ترکيب نشان‌دهنده اين است که گروه ملي ما به دنبال آينده‌اي روشن است و خود را با ميانگين سني پايين‌تر براي جام جهاني روسيه آماده مي‌کند.
رئيس فدراسيون فوتبال درباره مشکلاتي که فدراسيون فوتبال با وزارت ورزش دارد و شايد اين اتفاقات دامن گروه ملي را هم بگيرد عنوان کرد: ناراحتي وزارت ورزش به دليل عملکرد ضعيف فدراسيون فوتبال است و ما هم با تجديدنظر در عملکردمان سعي بر آن داريم تا کاري کنيم تا وزارت ورزش از فدراسيون راضي باشد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 19]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن