تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):هر که رکوع نمازش را کامل انجام دهد هیچ ترس و وحشتی در قبر با سراغش نمی آید. ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819468439




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

البسه‌هاي منقوش به تصاوير غيراخلاقي در شعله‌هاي آتش سوختند


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۵ شهريور ۱۳۹۴ (۱۰:۲ق.ظ)
البسه‌هاي منقوش به تصاوير غيراخلاقي در شعله‌هاي آتش سوختند موج - با تلاش کارکنان پليس اماکن و امنيت اخلاقي فرماندهي انتظامي ويژه کيش، البسه‌هاي منقوش به تصاوير غيراخلاقي که در راستاي طرح ارتقاي امنيت اجتماعي در سطح جزيره کيش کشف شده بود در شعله‌هاي آتش سوختند.
به گزارش خبرگزاري موج،‌ با حضور سرگرد يونس شعبانيان، معاون اجتماعي فرماندهي انتظامي ويژه کيش،‌ سروان محمد قلي اسدي، رئيس پليس اماکن و امنيت اخلاقي و تعدادي از کارکنان، محصولات فرهنگي غيرمجاز طعمه آتش شدند.
سروان محمد قلي اسدي، رئيس پليس اماکن و امنيت اخلاقي فرماندهي انتظامي ويژه کيش، در حاشيه اين مراسم گفت: در راستاي طرح ارتقاي امنيت اجتماعي و جمع‌آوري محصولات ضد فرهنگي و طي بازديد صورت گرفته از تعدادي واحدهاي صنفي در سطح جزيره و بازارهاي کيش محصولات و البسه‌هاي ضد فرهنگي جمع‌آوري شد.
سروان اسدي گفت: در اين راستا بيش از صدها عدد البسه منقوش به تصاوير غيراخلاقي و شلوارهاي مدل پاره که جهت استفاده و ترويج فرهنگ غربي تهيه شده بود از واحدهاي صنفي کشف شد.
رئيس پليس اماکن افزود: در اين رابطه به متصديان متخلف که در تهيه و توزيع البسه‌ها مشارکت داشتند تذکر و برخوردهاي صنفي با آنان صورت گرفت و تعدادي از افراد نيز به مراجع قضايي معرفي شدند.
اسدي يادآور شد: با تشکيل پرونده قضايي در خصوص واحدهاي متخلف صنفي، مراتب تحت رسيدگي پليس اماکن و امنيت اخلاقي اين فرماندهي است.
سروان محمد قلي اسدي، رئيس پليس اماکن فرماندهي انتظامي کيش، در پايان از کيشوندان و گردشگران خواست تا در صورت مشاهده چنين مواردي، سريعاً مراتب را به پليس 110 اطلاع دهند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 12]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن