تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسن عسکری (ع):وصول به خداوند عزوجل سفری است که جز با عبادت در شب حاصل نگردد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821086458




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مهرزاد حمیدی: اسپانسری المپیاد مدارس روزی از فوتبال جلو خواهد زد


واضح آرشیو وب فارسی:جمهوری اسلامی: معاون تر بیت بدنی وزارت آموزش و پرورش با بیان این که المپیادهای درون مدرسه ای یک جریان جهشی در جهت ارتقاء آموزش و مهارت های حرکتی دانش آ مو ز ان است، گفت: من یقین دارم که میزان اسپانسری المپیاد درون مدارس در آینده از اسپانسری فو تبا ل هم جلو خواهد زد.
مهرزاد حمیدی در جریان نشست شورای عالی دومین المپیاد درون مدارس ضمن تشکر از حضور وزیر آموزش و پرورش و حمایت های بی دریغی که در حوزه تر بیت بدنی و تندرستی دانش آ مو ز ان داشته است و همچنین با تشکر از حضور معاونان وزیر آموزش و پرورش، وزارت ورزش و جوانان و روسای فدراسیون های مختلف و اصحاب رسانه، اظها ر کرد: المپیادهای درون مدارس برنامه های مکملی در کنار درس و تر بیت بدنی است تا بتوانیم ساعت درس تر بیت بدنی و مهارت های تمرینی دانش آ مو ز ان در مدارس را افزایش دهیم.
وی افزود: المپیادهای درون مدارس یک رویداد ر قا بتی و مسابقه ای نیست بلکه یک تغییر و نگرش است تا بتوانیم دو ساعت درس تر بیت بدنی در مدارس را به شش ساعت افزایش دهیم. هدف ما این است که از طریق برگزاری المپیادهای درون مدارس به این امر مهم دست پیدا کنیم.
وی در مورد بحث تبلیغات ... [ مشاهده متن کامل خبر در روزنامه جمهوری اسلامی ]

یکشنبه ، ۱۵شهریور۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جمهوری اسلامی]
[مشاهده در: www.jomhourieslami.net]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 15]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن