تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):دانش، نابود كننده نادانى است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820290764




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کارگاه آموزشی بررسی ایرادات در مقالات پژوهشی حوزه هنر و صنایع برگزار شد


واضح آرشیو وب فارسی:ایران ایزی تراول:
کارگاه آموزشی بررسی ایرادات در مقالات پژوهشی حوزه هنر و صنایع برگزار شد
کارگاه آموزشی بررسی ایرادات در مقالات پژوهشی حوزه هنر و صنایع برگزار شد برنامه های روز سوم هفته پژوهش با کارگاه آموزشی «بررسی ایرادات رایج در مقالات پژوهشی حوزه هنر و صنایع دستی» آغاز شد.
به گزارش روابط عمومی مرکز آموزش عالی میراث فرهنگی، این کارگاه که با تدریس حمیدرضا کاظم پور عضو هیئت علمی دانشگاه علم و صنعت، برگزار شد، به همت معاونت صنایع دستی استان تهران و به میزبانی مرکز آموزش میراث فرهنگی، ساعت ۱۰ صبح در سالن کنفرانس مرکز  آغاز شد.
در ابتدای این برنامه، رضوانی؛ معاون آموزشی و عضو هیئت علمی مرکز آموزش میراث، ضمن خوشامد گویی به اساتید و دانشجویان حاضر در نشست، به نقش پژوهش در حوزه صنایع دستی اشاره کرد و از معاونت صنایع دستی استان بابت برگزاری این کارگاه قدردانی کرد.
در ادامه این برنامه مریخی؛ معاون صنایع دستی استان تهران، در سخنانی کوتاه به برخی مسایل و آسیب های حوزه صنایع دستی اشاره کرد و از مسئولان مرکز آموزش عالی میراث برای میزبانی این کارگاه تشکر کرد.
در ادامه این کارگاه    کاظم پور کارگاه آموزشی خود را با بیان تجارب علمی و پژوهشی خود آغاز کرد و با بیانی مشروح به بایسته های پژوهش در عرصه هنر و صنایع دستی پرداخت.
در پایان این کارگاه، به شرکت کنندگان، گواهی حضور در این برنامه اعطا شد.
برنامه های نوبت عصر روز سوم، با برگزاری کارگاه «تحقیق چیست؟» آغاز شد.
کارگاه آموزشی «تحقیق چیست؟» با تدریس زهرا اهری؛ عضو هیئت علمی دانشگاه شهید بهشتی، ساعت ۱۳ در محل سالن کنفرانس مرکز آغاز شد.
در این کارگاه آموزشی که با استقبال خوب دانشجویان مرکز برگزار شد، اهری، به پرسش-های دانشجویان درباره پژوهشهای دانشجویی پاسخ داد.
در ادامه برنامه های نوبت عصر، بخش پژوهش های دانشجویی با ارائه دو پایان نامه توسط شبنم حاجی جعفری و  مارال توتونچی مقدم ادامه یافت.
«تاملی در اصول معماری ایرانی(مطالعه سه نظرگاه معاصر)» عنوان پایان نامه  حاجی جعفری بود که با شیوه زیبای ایشان برای دانشجویان معماری مرکز  ارائه شد. عنوان پایان نامه  توتونچی نیز «طراحی مجموعه چند عملکردی در خیابان ولیعصر تهران» بود که ارائه ایشان نیز مورد توجه و استقبال حضار قرار گرفت.
برنامه های روز سوم هفته پژوهش ساعت ۱۷ با اتمام برنامه پژوهش های دانشجویی به پایان رسید. منبع: خبرگزاری میراث آریا




۹۴/۶/۱۴





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایران ایزی تراول]
[مشاهده در: www.iraneasytravel.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 25]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن