تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام سجاد (ع):خدايا ... نيّتم را به بهترين نيّت ها و عملم را به بهترين اعمال برسان، خدايا به لطف خ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819651809




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

شرايط براي قطب کشاورزي شدن کرمانشاه در سطح کشور مهيا است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۴ شهريور ۱۳۹۴ (۱۸:۳ب.ظ)
معاون وزير جهاد کشاورزي: شرايط براي قطب کشاورزي شدن کرمانشاه در سطح کشور مهيا است موج-محمدعلي جوادي گفت:کرمانشاه به جهت داشتن ظرفيت هاي بالا، همچنين حمايت هاي مديريت ارشد استان،در افکار برنامه ريزان کشاورزي کشور ويژه است و تمامي شرايط منجر به پيشرفت بخش کشاورزي و قطبيت بخشيدن به اين منطقه فراهم شده است.
به گزارش خبرنگار خبرگزاري موج از کرمانشاه، محمد علي جوادي در مراسم توديع و معارفه مديران کل سابق و جديد سازمان جهادکشاورزي استان که با حضور معاونين استانداري در محل سالن شهداي دولت استانداري برگزار شد، افزود: اين استان داراي زمين مستعد، آب مناسب و سابقه طولاني در توليدات بخش کشاورزي دارد و مي تواند بسياري از مشکلات اين بخش کشور را حل کند.
وي در بخش ديگري از سخنان خود با بيان اين که امروز عقلا در مناصب مديريتي کشور قرار گرفته اند،گفت: عقل گرايي در عملکردها و کارکردهاي در اين دولت حاکم است و بعد از انتخاب دکتر روحاني به عنوان رئيس جمهور ايران و تشکيل دولت تدبير و اميد توفيقات خوبي نصيب کشور شده که يکي از اين توفقيات حل شدن پرونده پيچيده هسته اي است.
جوادي تصريح کرد: دولت به خوبي نسبت به مشکلات مردم مانند مسائل اقتصادي و بيکاري اشراف کامل دارد و با برنامه ريزي و تدبير نهايت تلاش خود را براي حل اين مشکلات بکار گرفته است.
معاون توسعه مديريت و منابع انساني وزارت جهادکشاورزي گفت: با توجه به برنامه هاي پيش بيني شده، سال 1395 سال شکوفايي و رشد اقتصادي است و تلاش ها و سياست هاي دولت در راستاي اقتصاد مقاومتي به نتيجه خوادهد رسيد.
وي همچنين با اشاره به پتانسيل ها و ظرفيت هاي بالقوه استان در بخش کشاورزي گفت: جايگاه کرمانشاه به جهت داشتن ظرفيت ها و توانمندي در افکار برنامه ريزان کشاورزي کشور ويژه است و همچنين يکي از ويژگي هاي اين استان حمايت و پشتيباني هاي استاندارکرمانشاه از توسعه بخش کشاورزي است که جاي قدرداني دارد لذا تمامي اين شرايط منجر به پيشرفت بخش کشاورزي استان و قطبيت بخشيدن اين بخش استان خواهد شد.
وي در ادامه با اشاره به انتصاب مديرکل جديد جهادکشاورزي استان بيان داشت: از مديرکل جديد جهادکشاورزي استان انتظار داريم که اخلاق مداري و قانون گرايي را که از سياست ها و برنامه هاي دولت تدبير و اميد است و همچنين توجه به نيروي انساني و تعامل و ارتباط موثر با بزرگان، نخبگان و دانشگاهيان اين استان را در دستور کار خود قرار دهد.
در اين مراسم با قدرداني از زحمات و فعاليت هاي علي اشرف منصوري رييس سابق اين سازمان جهادکشاورزي استان در طول مديريت چهارساله خود، با حکم وزير جهادکشاورزي خسرو شهبازي را به عنوان مديرکل جديد اين سازمان در استان معرفي کرد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 26]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن