تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 11 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):برتر از هر کار نیکی، کاری هست تا جاییکه مرد در راه خدا کشته شود، پس چون در راه ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803278859




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

عدم صدور مجوز زيست‌محيطي دليل کندي اجراي آب‌شيرين‌کن بندرعباس است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۴ شهريور ۱۳۹۴ (۱۶:۸ب.ظ)
عدم صدور مجوز زيست‌محيطي دليل کندي اجراي آب‌شيرين‌کن بندرعباس است موج-مديرعامل آبفاي استان هرمزگان گفت: يکي از دلايل کندي اجراي آب‌شيرين‌کن بزرگ بندرعباس عدم صدور مجوز زيست‌محيطي است که بايد در اين امر تسريع شود.
به‌گزارش خبرگزاري موج،حسين خادمي، مديرعامل آبفاي استان هرمزگان، در ديدار با نماينده ولي‌فقيه در هرمزگان و ائمه جمعه اين استان با اشاره به بحران منابع آبي در هرمزگان و تلاش هر چه بيشتر در حفاظت از منابع آبي استان، گفت: متأسفانه با وجود تمام هشدارها و تلاش‌هاي انجام شده، ما شاهد افزايش روز افزون مصرف آب در هرمزگان به دليل افزايش جمعيت و بي‌توجهي به فرهنگ صرفه‌جويي هستيم.
وي گفت: درحال حاضر آب مورد نياز شهرهاي استان معادل 4 هزار 100 ليتر بر ثانيه است در حالي که ظرفيت توليد فعلي ما سه هزار و 500 ليتر بوده و 600 ليتر بر ثانيه کمبود آب داريم.
مديرعامل آبفاي هرمزگان با تاکيد بر محدوديت منابع آبي استان و افزايش نياز آبي در سال آينده به 2700 ليتر بر ثانيه، تصريح کرد: با ادامه روند فعلي منابع آبي موجود، تسريع در روند احداث آب‌شيرين کن 100 هزار مترمکعبي بندرعباس بسيار ضروري است.
وي يکي از دلايل اصلي کندي اجراي آب‌شيرين کن بندرعباس را عدم صدور مجوز زيست محيطي اين پروژه اعلام کرد و گفت: در صورت صدور اين مجوز، فاز اول اين پروژه با ظرفيت 20 هزار مترمکعب تا هفته دولت سال 95 وارد مدار بهره‌برداري مي‌شود و با تکميل آن، 70 درصد آب مورد نياز شهر بندرعباس تأمين مي‌شود.
در اين نشست نماينده ولي‌فقيه در هرمزگان و امام‌جمعه بندرعباس با تاکيد بر اين که، تأمين آب يک منطقه از ديگر مناطق استان يا کشور و حتي از کشورهاي ديگر در دنيا رايج است، تصريح کرد: دسترسي به آب در سطوح محلي نيست و اگر محلي شود، جنگ‌ها بر سر آب خواهد بود.
آيت‌الله غلامعلي نعيم‌آبادي افزود: درخصوص تأمين آب شهر بندرعباس از سد و يا چاه‌هاي ميناب هم نمي‌توان گفت آب مينابي است؛ چراکه حکمراني محلي آب امکان‌پذير نيست. همچنين در دوران امر ميان حيات انسان و درخت، انسان مقدم است.
نماينده ولي‌فقيه در هرمزگان با اشاره به مشکلات کم‌آبي در شهرهاي استان، گفت: استفاده از تکنولوژي شيرين‌سازي آب دريا و صرفه‌جويي دو راهکار اساسي است که اگر محقق شود، بحران کم‌آبي استان نيز رفع مي‌شود.
وي همچنين نسبت به آبياري فضاي سبز شهري از طريق آب شرب انتقاد کرد و گفت: آب و فاضلاب استان بايستي به طور جدي نسبت به قطع انشعابات فضاي سبز اقدام نمايد. همچنين شهرداري نيز بايد از طريق منابع ديگري که در اختيار دارد، فضاي سبز شهري را آبياري کند.
آيت‌الله نعيم‌آبادي با تصريح بر اين که ائمه جمعه زبان گوياي مردم هستند و بايستي مشکلات مردم را به گوشش مسوولان برسانند، تاکيد کرد: با توجه به بحران کم‌آبي در شهرهاي استان، تريبون جمعه و جماعات فرصت مناسبي براي ترويج فرهنگ صرفه‌جويي است که ائمه جماعات بايد در قالب توصيه‌هاي ديني و مذهبي مسوولان آب را در نهادينه کردن اين فرهنگ، ياري و همراهي کنند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 23]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن