تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 10 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):آنچه دوست ندارى درباره‏ ات گفته شود، درباره ديگران مگوى.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803095465




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

هزينه ترميم و روكش آسفالت راه‌هاي کرمانشاه ۳۵ ميليارد تومان است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۴ شهريور ۱۳۹۴ (۱۱:۲۵ق.ظ)
هزينه ترميم و روكش آسفالت راه‌هاي کرمانشاه ۳۵ ميليارد تومان است موج-به منظور بررسي وضعيت روکش راه‌ها و ايمن‌سازي هرچه بيشتر راه‌هاي استان کرمانشاه، معاون راهداري و مديرکل نگهداري راه و ابنيه سازمان راهداري و حمل‌ونقل جاده‌اي کشور به همراه مديرکل راه و شهرسازي استان، از محورهاي ارتباطي استان بازديد کرد.
به گزارش خبرگزاري موج به نقل از اداره کل راه و شهرسازي استان کرمانشاه، عبدالهاشم حسن نيا، معاون راهداري در اين بازديد ضمن قدرداني از زحمات مجموعه راه و شهرسازي استان به منظور افزايش ارتقاي ايمني محورهاي ارتباطي استان گفت: با توجه به انجام عمليات لکه‌گيري و روکش آسفالت در بيشتر راه‌هاي استان با اولويت راه‌هاي شرياني، بزرگراهي واصلي و فرعي و انجام عمليات‌هاي رفع نقاط پرحادثه، وضعيت راه‌هاي استان در حد مطلوب است.
وي در ادامه افزود: با توجه به حجم بالاي ترافيک و تردد مسافران به کرمانشاه مي‌طلبد محورهاي اين استان همواره ايمن و استاندارد بوده و در اين زمينه با جداسازي لاين هاي رفت‌وبرگشت در مسيرهاي پرتردد و حذف نقاط پرحادثه نيز اقدامات مناسبي صورت گيرد.
حسن نيا اقدامات ايمن‌سازي محورها را براي کاهش تصادفات و تلفات جاده‌اي بسيار مثمر ثمر دانست و اضافه کرد: علاوه بر ايمن‌سازي محورها، رعايت قوانين و مقررات از سوي کاربران جاده‌اي نيز مي‌تواند عامل مهمي براي کاهش سوانح رانندگي باشد.
مديرکل راه و شهرسازي استان کرمانشاه نيز در حاشيه اين بازديد گفت: از ابتداي سال جاري، ميزان خرابي روکش آسفالت راه‌هاي استان را سرشماري کرده و از ابتداي سال ۹۴ تاکنون از ۳۹۴ کيلومتر راه که داراي خرابي شديد رويه آسفالت بود، نسبت به انجام ترميم و روکش آسفالت بيش از ۱۷۸ کيلومتر از اين راه‌ها اقدام شد و انجام اين عمليات کماکان تا ساماندهي کامل رويه راه‌ها ادامه خواهد داشت.
عبداله بهادري افزود: در سال جاري با استفاده از منابع استاني و سازمان راهداري و حمل‌ونقل جاده‌اي، تاکنون اعتباري بالغ‌بر ۳۵ ميليارد تومان براي ترميم و روکش آسفالت راه‌هاي استان هزينه شده است.
وي به نقش نيوجرسي در کاهش حوادث اشاره کرد و گفت: با توجه به نقش مهم نيوجرسي در جلوگيري از خروج خودروها از مسير و کاهش شدت حوادث و تلفات جاده‌اي، نسبت به تهيه بيش از ۲۴ هزار نيوجرسي براي نصب در جاهايي که احتمال برخورد خودروها يا خروج آن‌ها از مسير وجود داشته براي جلوگيري از حوادث و تلفات جاده‌اي اقدام شده است.
بهادري اعتبار هزينه شده اين بخش را ۱۳ ميليارد و ۲۷۵ ميليون تومان اعلام کرد و افزود: نيوجرسي‌هاي مفصلي تهيه شده از دو نوع مفصلي و لولايي بوده و در محورهاي بزرگراه کربلا در محدوده کنگاور به اسلام آباد غرب، قصرشيرين، کمربندي کرند غرب و در محورهايي که احتمال برخورد خودروها به‌صورت رخ به رخ باشد نصب خواهد شد.
مديرکل راه و شهرسازي ادامه داد: براي کاهش سوانح در محورهاي مواصلاتي اسلام آباد غرب، سرپل ذهاب، بزرگراه مياندوآب و همچنين در راه‌هاي روستايي استان از اين نيوجرسي ها براي ايمني بيشتر کاربران جاده‌اي استفاده خواهد شد.
از پروژه‌هاي که در اين سفر مورد بازديد قرار گرفت مي‌توان به لکه‌گيري و روکش بزرگراه کربلا، لکه‌گيري و روکش دو بانده اسلام آباد به حميل، لکه‌گيري و روکش محور بيستون به سنقر، چهارخطه در دست احداث سنقر به بيستون، نصب نيوجرسي در گردنه حسن‌آباد و انتهاي گردنه پاتاق در روستاي حبيبوند، نصب نيوجرسي گردنه بيد سرخ، روکش محور کوزرات به چهارزبر وکوزران به روانسر و جوانرود، حذف نقاط پرحادثه در دست اقدام سه‌راهي شهدا و کشتارگاه درنوسود و کمربندي احداث شده دالاهو و کمربندي در دست احداث سنقر اشاره کرد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 13]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن