تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):عمل اندک و بادوام که بر پایه یقین باشد و در نزد خداوند از عمل زیاد که بدون یقین ب...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820054433




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

جلسه شورای آموزش وپرورش شهرستان ساوجبلاغ برگزارشد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: جلسه شورای آموزش وپرورش شهرستان ساوجبلاغ برگزارشد خبرگزاری پانا:فرماندارشهرستان ساوجبلاغ درجلسه شورای آموزش وپرورش برهوشمندسازی مدارس با استفاده از ملزومات تولید داخل کشور تاکید کرد.
۱۳۹۴ شنبه ۱۴ شهريور ساعت 10:54

خبرگزاری پانا+

به گزارش خبرنگارپانا، ابوالقاسم پالیزگیرفرماندارورییس شورای آموزش وپرورش شهرستان ساوجبلاغ درجلسه شورای آموزش وپرورش برلزوم توجه به هوشمند سازی مدارس و استفاده ازمحصولات تولیدداخل تاکیدکرد.

پالیزگیر گفت:آمارهوشمند سازی درمدارس پایین است وبااستفاده ازفرصتی که درشهرستان برایمان ایجادشده باید بخوبی استفاده کنیم و درجهت هوشمندسازی مدارس با استفاده از تولیدات داخل کشور عمل اقدام کنیم.

وی افزود:طبق قانون پیش بینی شده باید گزارشی از اماکن واقلام بلااستفاده جهت تبدیل به احسن تهیه شود تا هرچه سریعتر نسبت به این کار اقدام قانونی گردد.

فرماندارساوجبلاغ ازاستقرار پایگاه انتقال خون دردرمانگاه فرهنگیان طبق توافق طرفین خبر داد .

در ادامه عیسی بابالو رییس اداره آموزش وپرورش ساوجبلاغ باارائه گزارشی از اقدامات آموزش وپرورش در استقبال از ماه مهرو بازگشایی مدارس اظهارداشت:درپروژه مهر امسال 5 کمیته نظارت وارزشیابی؛ ساماندهی وبهسازی نیروی انسانی؛تعمیر و تجهیز؛تعیین صلاحیت مدیران وتوجیه وتبلیغ فعال هستندکه کارهای خود را به بهترین وجه برای آغاز سال تحصیلی جدید انجام می دهند. بابالو افزود: آموزش و پرورش شهرستان با برنامه ریزی و تشکیل 5 کمیته و رصد اخبار و گزارشات و تشکیل جلسات تخصصی در اداره و جلسات عمومی با مدیران مدارس با آمادگی کامل به استقبال سال جدید تحصیلی خواهد رفت.
در این جلسه حجت الاسلام ناطقی امام جمعه شهرستان هم ضمن تاکید بر اهمیت تربیت قبل از آموزش از مدیران و معلمان آموزش و پرورش خواستند تا با برنامه ریزی دقیق و هوشمندانه نسبت به تعلیم تربیت دانش آموزان بپردازند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 30]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن