تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 11 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):حقّ فرزند بر پدر ، آن است كه نام خوب بر او بگذارد و او را خوب تربيت كند و قرآن به...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803175593




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

حواشی و نتایج هفته هشتم لیگ فوتسال


واضح آرشیو وب فارسی:برترین ها:
حواشی و نتایج هفته هشتم لیگ فوتسال




هفته هشتم لیگ برتر فوتسال با توقف صدرنشین مقابل حفاری اهواز برگزار شد و فاصله رقبا با این تیم کاهش یافت.





خبرگزاری فارس: هفته هشتم لیگ برتر فوتسال با نتایج جذابی پیگیری شد. از مساوی‌های پر گل تا شکست تیم بدون سرمربی! تیم صدرنشین تاسیسات هم دومین تساوی خود را در این فصل به دست آورد و فاصله امتیازش با رقبا با 4 امتیاز کاهش یافت. در این هفته 46 بار توپ از خط دروازه‌ها گذشت.

در ادامه نتایج این هفته را مرور می‌کنیم.

گیتی‌پسند 5 - یاسین پیشرو قم 3، اصفهانی‌ها دومین شکست پیاپی نماینده قم را رقم زدند

به علت سفر تیم فوتسال یاسین‌پیشرو به قطر بازی این تیم در هفته هشتم مقابل گیتی‌پسند یک روز زودتر برگزار شد. در این دیدار تیم گیتی پسند توانست یاسین پیشرو را با دومین شکست پیاپی به قم بفرستد. برای اصفهانی‌ها علی عابدین، مجتبی مریدی زاده (2)، اسماعیل وطنخواه و مهران عالیقدر گلزنی کردند و علیرضا وفایی، محمد کرمانی و محمد کوهستانی گل‌های نماینده قم را به ثمر رساندند.

ملی حفاری 4- تاسیسات دریایی 4، توقف صدرنشین در اهواز

دیدار تیم های حفاری و تاسیسات اگر چه به تساوی رسید اما برای هر دو تیم این نتیجه رضایت بخش نبود. از طرفی تیم میزبان پس از چند نتیجه مایوس کننده قصد داشت با شکست صدرنشین شرایط را به سود خود کند و از آن طرف تاسیسات دریایی هم قصد نداشت روند پیروزی های خود را از دست بدهد اما نتیجه 4-4 در نهایت رقم خورد. در این حالت فاصله تیم تاسیسات با تیم های پشت سرش حفظ شد و حفاری هم با یک امتیاز خود به سمت پایین جدول حرکت کرد.

محمد شجری، میثم برمشوری (2) و بهزاد عظیمی برای حفاری و حمید احمدی، وحید شمسایی (2) و علی اصفر حسن زاده برای تاسیسات گلزنی کردند.

دبیری 5 – فرش‌آرا 5، جنگ گلادیاتوری برنده نداشت

دیدار پرهیجان دو تیم دبیری و فرش‌آرا در نهایت به تساوی پر گل 5-5 رسید. دو تیمی که برای برد پا به میدان گذاشته بودند و هر گل با پاسخ تیم روبرو مواجه می‌شد. در این دیدار فرش آرا 4 بار پبش افتاد و در یک بار هم دبیری پیش افتاد اما گلزنی مدام دو تیم، تماشاگران را از دیدن یک دیدار جذاب سیراب کرد. فرهاد فخیم در این دیدار برای دبیری هت‌تریک کرد و در طرف دیگر بازیکن تبریزی فرش آرا (شریف زاده) دو گل زد و شادی هم نکرد.

در این بازی برای دبیری فخیم 3 گل، اصغری مقدم و اکبری گلزنی کردند و برای فرش‌آرا شریف زاده 2 گل و اسعدی، خزایی و سروری گلزنی کردند.

مقاومت البرز 4 - میثاق تهران یک، شکست تیم بدون سرمربی

پس از بدقولی‌های مدام مسئولان تیم مبثاق در پرداخت های مالی و تهدید بازیکنان این تیم به عدم حضور در بازی ها در نهایت لک سرمربی این تیم به کرج نرفت تا تیمش در برابر مقاومت البرز شکست 4 بر یک را تجربه کند.

تیم کرجی هم پس از پیوستن عجیب بازیکنی که در یک سال برای دو تیم به عنوان سرباز بازی کرده به نتایج قابل قبولی رسیده است. تیم میثاق هم که بدون تمرین به این بازی آمده بود حرفی برای گفتن نداشت.

گلزنان تیم مقاومت حمید کاهبنده، حمید بخشی‌فر، رحمان سارانی و ابوالفضل بخشی بودند و تک گل تیم میثاق را حسین سلطانی را به ثمر رساند.

شهروند ساری 3 - مس سونگون 4، شهروند نتوانست مقاومت کند

تیم شهروند که توانست در نیمه اول با یک گل به رختکن برود و تیم متمول مس را متوقف کند در نهایت 4 گل خورد. اگر چه پس از گل های تیم مس شهروند توانست نتیجه را مساوی کند اما باز هم تیم مس توانست گلزنی کند و در نهایت این شهروند بود که برابر مس شکست خورد تا 3 امتیاز به تبریز برود.

برای تیم شهروند حمیدرضا ره‌انجام، محمود لطفی و طاها مرتضوی گلزنی کردند و برای تیم مس حسین طیبی، بلو و محمدحسین درخشانی گل زدند.

آذرخش بندرعباس 3 - شهید منصوری قرچک صفر، 3 امتیاز داغ برای بندری‌ها

تیم بندرعباسی که نتوانسته بود شرایط خوبی را تا به اینجای لیگ تجربه کند توانست در خانه خود به دومین پیروزی دست یابد و منصوری پر حاشیه را شکست دهد. 3 گلی که تیم آذرخش به ثمر رساند توانست حاشیه امنی را برای این تیم برابر منصوری به وجود بیاورد. این دیدار در نیمه اول بدون گل بود اما در نیمه دوم 3 گل پیاپی بندری‌ها 3 امتیاز شیرین را برای این تیم به ارمغان آورد.

محمد بنی‌اسدی، محمد حسینی‌نژاد و سینا بخشی گل‌های این بازی را به ثمر رساندند.

فردوسی 3 - کاشی نیلو 2، صعود مشهدی‌ها به رده چهارم

فردوسی مشهد که توانسته از دو هفته میزبانی خود بهترین بهره را ببرد با دومین پیروزی پباپی به رده چهارم جدول رسید. این دیدار که تقابل دوباره کاشی نیلو با یک تیم مشهدی بود در نهابت به سود فردوسی به پایان رسید. این بازی در دقایقی به علت مشکل برق در سالن متوقف شده بود.

گلزنان فردوسی میثم خیام، بابک سهرابی و حمید یوسفی (گل‌بخودی) بودند و برای کاشی نیلو حمیدرضا یوسفی و ابراهیم حسینی گلزنی کردند.






تاریخ انتشار: ۱۴ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۷





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترین ها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 16]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن