تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):كسى از شما موهاى سبيل و موهاى زير بغل و موى زير شكم خود را بلند نكند؛ چرا كه شيطان...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819492606




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بیست و دو سرباز اماراتی در یمن کشته شدند


واضح آرشیو وب فارسی:پایگاه خبری آفتاب: بیست و دو سرباز اماراتی در یمن کشته شدند
امارات متحده عربی اعلام کرده است که ۲۲ سرباز این کشور که به عنوان بخشی از نیروهای ائتلاف به رهبری عربستان برای جنگیدن علیه نیروهای حوثی به یمن اعزام شده بودند، در آن کشور کشته شده‌اند.
آفتاب : در اطلاعیه نظامی منتشر شده در رسانه های دولتی امارات، نحوه کشته شدن این سربازان روشن نشده است.اما روزنامه نشنال چاپ ابوظبی گزارش داده که آنها در اثر انفجار یک انبار مهمات در استان مأرب کشته شده اند.


به گزارش آفتاب به نقل از بی بی سی، نیروهای حوثی به خبرگزاری رویترز گفته اند که انفجار مذکور در اثر پرتاب راکت توسط آنها به یک قرارگاه نیروهای ائتلاف رخ داده است.


سازمان ملل می گوید که از اواخر ماه مارس تا کنون حدود ۴۵۰۰ نفر که بیش از ۲۰۰۰ نفر از آنها غیر نظامی بوده اند، در جریان نبرد یا در اثر حملات هوایی نیروهای ائتلاف به رهبری عربستان در یمن کشته شده اند.


گفته می شود که امارات متحده عربی چند هزار سرباز به یمن اعزام کرده تا در نبرد برای باز گرداندن قدرت به عبد ربه منصور هادی، رئیس جمهور یمن مشارکت کنند.


این سربازان در ماه ژوئیه به نیروهای وفادار به آقای هادی در جنوب یمن کمک کردند تا شهر عدن را از تصرف حوثی ها خارج کنند و پس از آن به سمت شمال پیشروی کرده اند.


روزنامه نشنال نوشته است که سربازان کشته شده اماراتی در منطقه صافر در استان مأرب در ۲۵۰ کیلومتری شرق صنعا، پایتخت یمن مشغول عملیات بوده اند.




تاریخ انتشار: ۱۴ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۱:۰۵





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: پایگاه خبری آفتاب]
[مشاهده در: www.aftabnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 76]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن