تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 15 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):راست ترين سخن و رساترين پند و بهترين داستان، كتاب خداست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814139645




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

طبق قانون هر برنامه تعهد آور برای کشور باید به امضای نمایندگان برسد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: یزد - ایرنا - امام جمعه موقت میبد با اشاره به برجام گفت : طبق قانون اساسی هر چیزی که برای مملکت تعهدآور باشد باید به تایید نمایندگان مجلس شورای اسلامی و ملت برسد.
به گزارش ایرنا ، حجت الاسلام علیرضا حسنی در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر میبد افزود : نمایندگان مجلس به عنوان نمایندگان این ملت سرافراز و رشید با دقت برجام را بررسی می کنند و اجازه وارد شدن کوچکترین خدشه ای به حیثیت و عظمت این ملت را نخواهند داد.
وی با اشاره به بیانات اخیر مقام معظم رهبری در جمع نمایندگان مجلس خبرگان گفت : بعد از قضیه برجام نه تنها دشمنی آمریکا با ملت ما کمتر نشده بلکه به صراحت و روشنی می بینید که دشمنی با ملت و نظام ما بیشتر هم شده است.
خطیب جمعه میبد اظهار کرد : تقاضای ملت بزرگ ایران از رییس جمهوری و دستگاهها دیپلماسی کشورمان این است که در مقابل این یاوه گویی ها با صراحت و قاطعیت پاسخ دهند.
وی با بیان اینکه بعد از قضیه برجام دشمن دست و پا می زند تا در صفوف این ملت و مسائل کشور و نظام اعم از سیاسی ،اقتصادی و فرهنگی نفوذ کند خاطرنشان کرد : به حول قوه الهی با بصیرت و هوشیاری مردم و با حضور جوانان فداکار با تبعیت از مقام معظم رهبری این ملت اجازه نفوذ به دشمن بویژه استکبار جهانی در مسائل اقتصادی سیاسی فرهنگی را نخواهد داد .
حسنی اضافه کرد : در این موقعیت حساس ... [ مشاهده متن کامل خبر در خبرگزاری جمهوری اسلامی ]
طبق قانون هر برنامه تعهد آور برای کشور باید به امضای نمایندگان برسد






جمعه ، ۱۳شهریور۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 13]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن