تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 10 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):زِنا، شش پيامد دارد: سه در دنيا و سه در آخرت. سه پيامد دنيايى‏اش اين است كه: ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813384702




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

با حضور رئيس سازمان صدا و سيما مانور سيگنال رساني در صدا و سيما برگزار شد


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: با حضور رئيس سازمان صدا و سيما مانور سيگنال رساني در صدا و سيما برگزار شد
خبرگزاري فارس: مانور سيگنال رساني با هدف استفاده بهينه و ارتقاء كيفيت در انتقال صدا و تصوير از مناطق مختلف ايران به تهران با حضور رئيس سازمان صدا و سيما برگزار شد.


به گزارش خبرگزاري فارس به نقل از روابط عمومي سازمان صدا و سيما، در اين مانور كه سيد عزت الله ضرغامي رئيس سازمان صدا و سيما، جانشين وزير ارتباطات و فناوري اطلاعات و جمعي از مسئولان و كارشناسان فني و مخابراتي كشور حضور داشتند ارتباط مستقيم تصويري همزمان بين چند استان در نقاط مختلف كشور برقرار و كيفيت انتقال صدا و تصوير با موفقيت آزمايش شد.
بنابر اين گزارش، پس از مانور و ارائه گزارش جانشين وزير ارتباطات و فناوري اطلاعات و معاون فني سازمان صدا وسيما از روند اجرايي شدن اين طرح، رئيس رسانه ملي با اشاره به اهميت سيگنال رساني در صدا و سيما گفت:‌ سيگنال رساني مهمترين و زيربنايي ترين كار در حوزه فني سازمان است.
ضرغامي انجام موفق مانور سيگنال رساني در صدا و سيما را نشان دهنده قابليت و توانمندي كارشناسان مخابرات و صدا و سيما بيان كرد و افزود: اين موفقيت مرهون تعامل دوجانبه و سازنده رسانه ملي و مخابرات و توجه به منافع ملي و كلان نگري در ايجاد زيرساخت هاي ارتباطي و مخابراتي در كشور است.
رئيس سازمان صدا و سيما، نقش، جايگاه و حساسيت رسانه ملي را در كشور يادآور شد و تصريح كرد: وظيفه صدا و سيما تنها اطلاع رساني نيست بلكه در شرايط مختلف ارتباط بين دستگاه ها نيز از طريق اين رسانه صورت مي گيرد بنابراين پايداري در سيگنال رساني و استفاده هم زمان از روش هاي مختلف انتقال صدا و تصوير موضوع مهمي است كه بايد به آن توجه ويژه اي داشت.
ضرغامي با قدرداني از دست اندركاران اين طرح و برگزار كنندگان اين مانور گفت: امروز جمهوري اسلامي ايران در همه زمينه ها بخصوص در بخش فني و مهندسي به قابليت هاي بسيار خوبي دست پيدا كرده است.
انتهاي پيام/ش
 شنبه 4 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 480]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن