تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):خودت را به داشتن نيّت خوب و مقصد زيبا عادت ده، تا در خواسته ‏هايت موفق شوى.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820378521




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

طرح بزرگ جمع‌آوري و تصفيه فاضلاب شهر کاشمر


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۲ شهريور ۱۳۹۴ (۴:۳۹ق.ظ)
با حضور وزير نيرو آغاز مي‌شود؛ طرح بزرگ جمع‌آوري و تصفيه فاضلاب شهر کاشمر موج - عمليات اجرايي طرح بزرگ جمع‌آوري و تصفيه فاضلاب شهر کاشمر فردا (پنجشنبه) با حضور وزير نيرو آغاز مي‌شود.
به گزارش خبرگزاري موج، حسين اسماعيليان، مديرعامل شرکت آب و فاضلاب استان خراسان رضوي، با اعلام اين خبر ميزان سرمايه‌گذاري اين طرح را بر اساس برآورد سال 91 معادل يک هزار و 80 ميليارد ريال اعلام کرد و گفت: اين طرح توسط بخش خصوصي و به روش بيع متقابل اجرا مي‌شود.
حسين اسماعيليان با بيان اين که آورده سرمايه‌گذار در قبال تحويل پساب تأمين مي‌شود، ادامه داد: با بهره‌برداري از اين طرح ضريب برخورداري جمعيت شهري استان از خدمات جمع‌آوري و دفع بهداشتي فاضلاب 5 درصد افزايش خواهد يافت.
وي زمان اجراي طرح را 3 تا 5 سال و جمعيت تحت پوشش در افق 1415 در شهر کاشمر را حدود 143 هزار نفر دانست و افزود: در اجراي طرح فاضلاب کاشمر 322 کيلومتر شبکه جمع‌آوري در اقطار 200 تا 800 ميلي‌متر اجرا خواهد شد.
رئيس هيأت مديره شرکت آبفاي خراسان رضوي ارتقاي سطح بهداشت عمومي، جلوگيري از آب‌هاي آلوده زيرزميني و محيط زيست، افزايش بهره‌وري، بازچرخاني، استفاده مجدد از پساب، ايجاد اشتغال و توسعه شهرستان و گسترش فرهنگ ارزش‌گذاري به آب در جامعه را از اهداف طرح برشمرد و گفت: استفاده از منابع مالي بخش خصوصي، سرعت در اجرا، افزايش کيفيت، استفاده از فناوري و روش‌هاي نوين، تقويت بخش خصوصي، برون‌سپاري، استفاده حداکثري از ظرفيت‌هاي بومي و محلي در تحقق طرح‌هاي عمراني از مهم‌ترين ويژگي‌هاي اجراي طرح فاضلاب کاشمر توسط سرمايه‌گذار بخش خصوصي است.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 28]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن