تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 27 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):بهترین عبادت بعد از شناختن خداوند،‌ انتظار فرج و گشایش است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816178459




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

افتتاح پروژه خطوط انتقال آب از سد «کينه‌ورس» به ابهر و خرمدره


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۱ شهريور ۱۳۹۴ (۱۵:۱۴ب.ظ)
افتتاح پروژه خطوط انتقال آب از سد «کينه‌ورس» به ابهر و خرمدره موج - هم‌زمان با هفته دولت امسال، پروژه خطوط انتقال آب از سد «کينه‌ورس» به تصفيه‌خانه آب شرب شهرستان‌هاي ابهر و خرمدره با حضور استاندار زنجان افتتاح شد.
به گزارش خبرگزاري موج، پروژه خطوط انتقال آب از سد «کينه‌ورس» به تصفيه‌خانه آب شرب شهرستان‌هاي ابهر و خرمدره در هفته دولت با حضور استاندار زنجان افتتاح شد، امير حميدنيا، مدير عامل شرکت آب منطقه‌اي زنجان، گفت: تأمين آب شرب شهرهاي ابهر و خرمدره در افق سال 1400 به ميزان 5.5 ميليون مترمکعب در سال، تأمين نياز آبي 1588 هکتار اراضي کشاورزي پاياب سد به ميزان 7.5 ميليون مترمکعب در سال در نظر گرفته شده است.
وي ادامه داد: اشتغال‌زايي در منطقه، افزايش درآمد ملي و منطقه‌اي، بهبود شرايط زيست محيطي و توسعه اکوتوريسم در منطقه، بهبود کشاورزي و کاهش وابستگي به واردات محصولات کشاورزي و ذخيره و تنظيم سالانه تا 18 ميليون مترمکعب از جريان‌هاي سطحي رودخانه کينه‌ورس است.
حميدنيا با بيان اهداف اجراي پروژه خط انتقال آب شرب شهرستان‌هاي ابهر و خرمدره از سد کينه ورس، اظهار داشت: علاوه بر تامين آب مشروب شهرستان‌هاي مذکور، مهم‌ترين مزيت اين پروژه اين است که به‌صورت ثقلي بدون نياز به ايستگاه پمپاژ قادر به تأمين آب تصفيه‌خانه شهرستان‌هاي ابهر و خرمدره است.
مدير عامل شرکت آب منطقه‌اي زنجان افزود: هم‌اکنون عمليات اجراي خطوط انتقال مزبور به‌صورت کامل به پايان رسيده و اين بخش از طرح، آماده بهره‌برداري است.
حميدنيا خاطرنشان کرد: تاکنون براي اجراي اين پروژه اعتباري بالغ بر 125 ميليارد ريال هزينه شده است.
محمدرضا خان‌محمدي، نماينده مردم ابهر و خرمدره در خانه ملت، ابتدا به پشت تريبون رفته و با تشکر از فعالان و متوليان اين پروژه گفت: متأسفانه در کشورمان هزينه مطالعات پروژه‌هاي عمراني بسيار زياد است و مسوولان بايد توجه جدي به اين موضوع داشته باشند تا بخش اعظم اعتبارات عمراني صرف مطالعات نگردد، چراکه؛ در اين صورت با کسري بودجه و اعتبار در مراحل بعدي پروژه‌ها روبرو خواهيم بود.
وي همچنين به موضوع نوآوري در طرح‌هاي عمراني به خصوص طرح‌هاي عمراني حوزه آب اشاره کرد و افزود: سال‌ها است که شاهد طرح‌هاي عمراني نو و جديد در کشور نيستيم و اين نياز به خلاقيت و نوآوري در طرح‌هاي عمراني به وضوح در کشور حس مي‌شود.
استاندار زنجان قبل از افتتاح رسمي انتقال آب سد کينه‌ورس به شبکه آب شرب ابهر و خرمدره با ابراز خرسندي از افتتاح اين پروژه گفت: پروژه خط انتقال آب سد کينه‌ورس يکي از اقدام ارزشمند دولت بوده که مردم شهر ابهر و خرمدره در روزهاي آينده از برکات اجرايي اين طرح بهره‌مند خواهند شد.
جمشيد انصاري، به سياست‌هاي دولت در اجراي برنامه‌هاي عمراني نيز اشاره کرده و افزود: ابتدا طرح‌هاي عمراني با توجه به ميزان نياز روزمره مردم به آن طرح‌ها اولويت‌بندي خواهند شد، سپس تلاش خواهيم کرد تا طرح‌هايي که در اولويت هستند و با زندگي مردم رابطه مستقيم دارند را به پايان خواهيم رساند.
وي در ادامه عنوان کرد: در حال حاضر پروژه انتقال آب سد کينه‌ورس به شبکه آب شرب شهر خرمدره و ابهر 60 درصد پيشرفت داشته و ان‌شاءالله فازهاي بعدي پروژه در سال‌هاي آينده به پايان خواهند رسيد.
وي گفت: فازهاي بعدي اين پروژه که نيازمند خريد تجهيزات و تأمين اعتبارات است تا 3 سال آينده به پايان خواهند رسيد.
انصاري به وضعيت آب شهرستان ماهنشان نيز اشاره کرد و افزود: شهرستان ابهر در چند سال اخير با مشکل شديد آبي در استان روبرو شده است به اين منظور بعد از اين به واحد صنعتي در شهرستان ابهر مجوز فعاليت نخواهيم داد.
وي عنوان کرد: مسوولان استان براي جذب سرمايه‌گذار به سراغ صنايعي بروند که کمترين استفاده از آب را داشته باشند تا با مشکل تأمين آب در بخش‌هاي ديگر روبرو نشويم.
استاندار در ادامه از شرکت آب منطقه‌اي زنجان، پيمانکار پروژه و شرکت آب و فاضلاب استان که با وجود کمبود اعتبارات اين پروژه را به پايان رسانده‌اند قدرداني نمود.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 8]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون
پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن