تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هرگاه سفره پهن مى‏شود، چهار هزار فرشته در اطراف آن گرد مى‏آيند. چون بنده بگويد...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820329188




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بايد نگاه مردم به مقوله ماليات را تغيير دهيم


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۱ شهريور ۱۳۹۴ (۱۳:۵۸ب.ظ)
رئيس سازمان امور مالياتي با اشاره به فرهنگ سازي در حوزه ماليات ها: بايد نگاه مردم به مقوله ماليات را تغيير دهيم موج - بايد ديدگاه و تفکر مردم را نسبت به پرداخت ماليات تغيير دهيم و يک بار براي هميشه مردم را از خوابي که سال ها درگير آن بودند بيدار کنيم .در واقع بايد يک زلزله فکري در اين مورد ايجاد کنيم.
به گزارش خبرنگار موج علي عسکري رئيس سازمان امور مالياتي با حضور در اختتاميه نخستين جشنواره ملي فرهنگ مالياتي با اشاره به اين که هدف از برگزاري اين جشنواره فرهنگ سازي در حوزه پرداخت ماليات هاست؛اظهار داشت:کشور ما در خصوص وصول ماليات 40 سال از بقيه کشورها عقب است که مهم ترين دليل آن عدم فرهنگسازي در اين زمينه به شمار مي رود.
وي افزود: بايد بپذيريم ماليات يک اصل اساسي است وهمه بايد خود را مقيد به پرداخت ماليات کنند.بنابراين بايد در ديدگاه و تفکر مردم اين تغيير را به وجود بياوريم و يک بار براي هميشه مردم را از خوابي که سال ها درگير آن بودند بيدار کنيم .در واقع بايد يک زلزله فکري در اين مورد ايجاد کنيم.
رئيس سازمان امورمالياتي ادامه داد:کشور ما سال ها تحت نظام شاهنشاهي اداره شده و از آن جا که مردم ما مردم مذهبي هستند؛همواره تحت تاثير علما در جهت مبارزه با سلطه از پرداخت ماليات خودداري مي کردند اما اکنون که نظام جمهوري اسلامي برقرار است؛هنوز اين تفکر در بين مردم باقي مانده و تغيير نکرده است.
وي همچنين از افزايش نيروي انساني سازمان امور مالياتي جهت پبشبرد بهتر امور خبر داد و گفت:براي توسعه نظام مالياتي اقدام هاي گسترده اي انجام داديم.توليد نرم افزارهاي جديد 5 سال به طول انجاميد و همچنين بيش از 12 هزار نفر به مجموعه اضافه شدند.
عسکري با بيان اين که ماليات تنبيه اجتماعي نيست؛تصريح کرد:پرداخت ماليات فرصتي است تا آيندگان نيز بتوانند از امکانات موجود استفاده کنند.اميدوارم اين جشنواره بتواند در فرهنگ سازي پرداخت ماليات براي نسل هاي آينده تاثير گذار باشد.
گفتني است نخستين جشنواره فرهنگ مالياتي از دي ماه در بخش هنرهاي تجسمي ،تصويري و رسانه هاي ديجيتالي آغاز و امروز در مراسم اختتاميه از برگزيدگان اين بخش ها تقدير شد.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 7]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن