تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 18 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر که خدا را، آنگونه که سزاوار اوست، بندگى کند، خداوند بیش از آرزوها و کفایتش ب...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805639316




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

براي تعطيلي اماکن ورزشي غيرقانوني با فشارهاي مقامات مواجه هستيم


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۱ شهريور ۱۳۹۴ (۱۲:۴۰ب.ظ)
گرشاسبي: براي تعطيلي اماکن ورزشي غيرقانوني با فشارهاي مقامات مواجه هستيم موج- رئيس اداره کل ورزش استان تهران گفت: ما براي فعاليت هايمان با فشارهاي زيادي از سوي افراد و به خصوص مقامات مواجه هستيم اما تا آخر به کارمان ادامه مي دهيم زيرا به آن اعتقاد داريم.
به گزارش خبرنگار خبرگزاري موج، حميدرضا گرشاسبي رئيس اداره کل ورزش استان تهران در اولين همايش نقش ورزش در کاهش آسيب هاي اجتماعي گفت: واقعا بحث آسيب هاي اجتماعي و نگاه جدي به آن نشدن را مي توان در همين همايش که به جاي 300-400 نفر تنها يک سري عاشق در آن حضور پيدا کرده اند، مشاهده کرد.
وي ادامه داد: در آن قسمتي از واقعيت ها که ما با آن درگير هستيم به خصوص در استان تهران و اداره کل استان تهران، بايد طوري کار را پيش ببريم که به عنوان يک پيشاني و الگو گزارش هاي ما بتواند نقش موثري در کاهش آسيب هاي اجتماعي داشته باشد.
گرشاسبي ادامه داد: عدم قرار گرفتن افراد مرتبط در پست ها، بزرگ ترين آسيبي است که ما در دورن ورزش مي بينيم.
وي افزود: نداشتن تعريف درست از باشگاه ها که کارخانه هاي انسان سازي هستند نيز از ديگر آسيب هاي بزرگي است که ما با آن درگير هستيم.
رئيس اداره کل ورزش استان تهران با اشاره به اينکه از زمان حضورش در اين مجموعه آمار درستي از مکان هاي ورزش وجود نداشته است، تصريح کرد: از آغاز فعاليتم براي سروسامان دادن به مجموعه هاي که مردم شهر مي خواهند بابت سلامتي در آن سرمايه گذاري کنند، آمار درستي نداشتيم و اکنون با کمک برخي از دانشجويان رشته تربيت بدني به دنبال يافتن داده ها هستيم.
وي ادامه داد: تاکنون در اين بررسي ها بيش از چهار هزار مجموعه زير مجموعه وزارت ورزش شناسايي شده اند و 911 مجموعه نيز بدون مجوز کار مي کرده اند.
گرشاسبي در ادامه با اشاره به رهنمودي از مقام معظم رهبري مبني بر اينکه «همه ما مسئول هستيم» اذعان کرد: اين صحبت مقام معظم رهبري مصداق اين است که اگر پست گرفتي مسئول هستي. ما مسئوليت گرفتيم و براساس آن مردم به ما و به دولت اميدوار هستند تا نظارت داشته باشيم و به اهدافي که تعريف شده است نزديک شويم.
وي افزود: ما نبايد مسئوليت را رها کنيم و يا به بهانه نداشتن نيرو بگويم نمي توانيم کار کنيم متأسفانه اين عادت ها باعث شده به عنوان مثال روز گذشته خانواده اي با من تماس بگيرند و خبر بدهند در يکي از مجموعه هاي ورزشي به فرزند آنها هرمون گوريل و خرس تزريق کرده اند و هم اکنون اين فرد با فلج شدن نيمي از بدنش در بيمارستان بستري شده است.
معاون وزير ورزش در اداره کل ورزش استان تهران با انتقاد از اينکه چرا نبايد يک تعريف درست از مجموعه هاي ورزشي و باشگاه ها داشته باشيم اظهار کرد: اينکه يک تعريف درست از مجموعه هاي ورزشي نداريم يک آسيب است و اگر هم با پيگيري ها و مساعدت وزير ورزش اين کار را انجام دهيم، با فشارهاي خياباني و مسئولان مواجه خواهيم شد.
وي ادامه داد: در برخي از موارد نيز پس از بسته شدن يک مجموعه مسئولان با آن به مخالفت مي پردازند. حتي در چند خبر تعطيلي مجموعه هاي غيرمجاز، شاهد دخالت برخي نمايندگان مجلس هستيم که مي گويند اشکالي ندارد و به ما فشار مي آورند.
گرشاسبي در ادامه به برخي تخلفات صورت گرفته در مجموعه هاي روزشي تعطيل شده اشاره کرد و گفت: واقعا چرا بايد با کمال وقاحت در يک مکان ورزشي که هدفش بالا بردن سطح سلامت جامعه و تندرستي است آموزش رقص بدهند آن هم در جاي که مردم فقط براي ورزش مي آيند يا چرا بايد اين مکان ها مجهز به دوربين مداربسته باشند. جالب است که بهانه آنها ضمن بي اطلاعي از ممنوع بودن اين کار جاي است که مي گويند به بهانه کنترل فيلم مي گرفته اند. اين مسئله قانون است که در هيچ مکان ورزشي حق حتي گذاشتن آيفون تصويري وجود ندارد و تمام درها بايد باز باشد.
رئيس اداره کل ورزش استان تهران با اعلام اينکه ما براي کاهش آسيب ها به خصوص در ورزش احتياج به همراهي و مساعدت همه افراد داريم اذعان کرد: وقتي به عنوان دلسوز اعلام نياز به کمک مي کنيم يکسري مي گويند ما جاسوس نيستيم. واقعا اين پنداشت غلط بوده چرا که هدف اصلي خدمت به جوانان است.
وي در ادامه به اصل سه قانون اساسي که به ورزش رايگان اشاره دارد تاکيد کرد و گفت: در قانون اساسي و اصل سه آن، ورزش رايگان توصيه شده است در مقابل من به عنوان مسئول بايد سانس اجاره بدهم در حالي که قانون اساسي مي گويد اين مسئله بايد رايگان باشد.
گرشاسبي در پايان گفت: بايد دست به دست هم دهيم و با نيروي انتظامي همکاري لازم را انجام دهيم در اين زمينه مجلس بايد يک راهکار ويژه را پيدا کند تا کمتر شاهد اين وضعيتي باشيم که به سمت اسفبار بودن پيش مي رود.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 125]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن