تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):کمترین کفر این است که انسان از برادرش سخنی بشنود و آن را نگه دارد تا او را با آ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821138192




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ماسکرانو: مسی بودن را تحمل نمی‌کنم


واضح آرشیو وب فارسی:برترین ها:
ماسکرانو: مسی بودن را تحمل نمی‌کنم




مدافع تیم فوتبال بارسلونا اعتراف کرد نمی‌تواند فشار روانی که روی هموطنش در بارسا و تیم ملی آرژانتین وجود دارد را تحمل کند.





خبرگزاری تسنیم: خاویر ماسکرانو می‌گوید اگر جای لیونل مسی بود نمی‌توانست فشار انتظاراتی که از این مهاجم 27 ساله آرژانتینی وجود دارد را تحمل کند و دوست هم ندارد که در جایگاه هموطنش باشد.

ماسکرانو  که همراه با مسی در اردوی آماده‌سازی تیم ملی آرژانتین در آمریکا حضور دارد، در گفت‌و‌گو با TyCSport گفت: مسی پنهان نمی‌شود و همیشه با همه انتقادات و توقعاتی که از او وجود دارد، کنار می‌آید. من نمی‌توانم مسی بودن را تحمل کنم. او حتی در آستانه تولد فرزندش نیز همچنان می‌آید و برای تیم ملی آرژانتین بازی می‌کند.

آلبی‌سلسته برای کسب آمادگی حضور در مرحله انتخابی جام جهانی 2018، جمعه در دیداری دوستانه در شهر هیوستون برابر بولیوی به میدان می‌رود و چهار روز بعد هم در دالاس برابر مکزیک صف‌آرایی می‌کند.

ماسکرانو  و هم‌تیمی‌هایش در شرایطی به تیم ملی آرژانتینی برگشته‌اند که به خاطر ناکامی چند ماه پیش‌‌ خود در کوپا آمه‌ریکا تحت فشار قرار دارند و بارها از آنها انتقاد شده است.

بازیکن پیشین لیورپول اما می‌‌گوید این انتقادات مانع از تلاش آنها برای رساندن آلبی‌سلسته به هدفش نمی‌شود. او تأکید کرد: ما بازیکنانی هستیم که همیشه می‌خواهند با تمام وجودشان تلاش کنند. ما مرتکب جرمی نشده‌ایم که به خاطر آن لازم باشد پنهان شویم. ما با صداقت کار می‌کنیم و همیشه سعی کرده‌ایم کارمان را به بهترین شکل ممکن انیجام دهیم.

ماسکرانو در پایان اعتراف تلخی درباره شکست تیم ملی کشورش برابر شیلی در فینال کوپا آمه‌ریکای 2015 داشت و عنوان کرد: ضربه‌ای که باخت در فینال کوپا آمه‌ریکا به ما زد حتی از ضربه‌ای که به خاطر باخت به آلمان در جام جهانی 2014 خوردیم بیشتر و واقعا دردناک بود.






تاریخ انتشار: ۱۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۶





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترین ها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 14]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن