تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 29 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):هیچ بنده اى حقیقت ایمانش را کامل نمى کند مگر این که در او سه خصلت باشد: دین شناسى، تدبر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816657722




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مخالفت ترابیان با دوشغله بودن شمسایی


واضح آرشیو وب فارسی:برترین ها:
مخالفت ترابیان با دوشغله بودن شمسایی




رئیس کمیته فنی و توسعه فوتسال فدراسیون فوتبال می‌گوید این کمیته مخالف فعالیت همزمان وحید شمسایی در تیم ملی فوتسال ایران و تیم تاسیسات دریایی است.





خبرگزاری مهر: عباس ترابیان درباره تصمیم جدید کمیته فوتسال برای فعالیت همزمان وحید شمسایی در تیم ملی و تیم تاسیسات دریایی با بیان مطلب فوق اظهار کرد: ما مخالف این موضوع هستیم. اگر هم می‌گوییم مخالفیم دلایل متعددی دارد. اول اینکه سرمربی نمی‌تواند تمرکزش را در دو تیم داشته باشد چون نصف انرژی‌اش هرز می‌رود.

وی افزود: دلیل دوم این است که وحید شمسایی وقتی سرمربی تیم ملی می‌شود باید کل لیگ را زیر نظر بگیرد. وقتی شمسایی و دستیارانش درگیر مسابقات هستند، عملا تیم ملی تعطیل می‌شود. آقای افتخاری اعلام کرده که اردوی اصلی تیم ملی یک ماه پیش از جام ملتهای آسیا و به صورت شبانه روز است ولی سئوال من این است که مگر ما می‌خواهیم چیزی را به تیم ملی تزریق کنیم که یک ماهه این اتفاق رخ بدهد؟ ما باید در طول این چند ماه بازی‌های تدارکاتی خوبی داشته باشیم و بازیکنان را رها نکنیم.

رئیس کمیته فنی در ادامه به دلیل سوم مخالفتش اشاره کرد و گفت: یک دلیل دیگر این است که با حضور همزمان شمسایی در تیم ملی و تاسیسات، این توهم پیش می‌آید که بعضی از تیم‌های مقابل همکاری لازم را نداشته باشند و اثرگذاری‌هایی رخ بدهد. ما نمی‌خواهیم هیچ تیمی را متهم کنیم ولی به هر حال این توهم همیشه خواهد بود.

ترابیان با بیان اینکه آقایان برای تصمیم گیری تعقل نمی‌کنند، تصریح کرد: من از باشگاه تاسیسات دلخور نیستم ولی بهتر است آنها در این قضیه تیم ملی را در اولویت قرار بدهند. این چیزی است که حداقل در شعارها می‌شنویم. مسئولان این باشگاه اجازه بدهند شمسایی آزاد شود و تمام وقت در خدمت تیم ملی باشد.

وی خاطرنشان کرد: تیم ملی در این مدت کم پیش رو کار سختی دارد. با توجه به میانگین سنی لیست تیم ملی که اعلام شده، بازیکنان باید از جان مایه بگذارند. باید وقت زیادی صرف تیم ملی شود تا با آمادگی کامل به جام ملتها بروند و مقابل تیم‌های قدرتمند قد علم کنند. این موضوع برای کمیته فنی بسیار مهم است و با حضور همزمان شمسایی در باشگاه و تیم ملی موافقت نمی‌کنیم. حالا اگر آقایان خودشان می‌خواهند، هر تصمیمی بگیرند. دیگر فردا نباید ما را متهم کنند.

رئیس کمیته فنی فوتسال در خصوص صحبت‌های سیدرضا افتخاری که گفته بود نظرات کمیته فنی لازم الاجرا نیست، تصریح کرد: افتخاری گاهی حرفهایی می‌زند که جواب ندارد. اگر نظر کمیته فنی لازم الاجرا نیست پس چرا آنرا تشکیل دادید؟ کمیته فنی را برای امیال شخصی خودتان به عنوان دکور می‌خواهید؟ اینطور نیست.

ترابیان ادامه داد: اگر نظر کمیته فنی مهم نیست چرا با من جلسه گذاشتید و چرا می‌گویید این کمیته باید کمک کند؟ آقای افتخاری! مسائل ملی کشور از هر چیز دیگری مهمتر است.ما این را در عمل ثابت کردیم. نمی‌خواهیم اتفاقی بیافتد که فردا بگویند مگر کمیته فنی کور بود که این تصمیمات را گرفتند. همه از اعضای کمیته فنی توقع دارند. البته اگر آقایان به حرفمان گوش نکنند نمی‌رویم به جایی شکایت کنیم ولی مسئولیت هر اتفاق و نتیجه‌ای با خودشان است.

رئیس کمیته فنی فوتسال در پایان درباره اسامی دستیاران وحید شمسایی در تیم  ملی هم گفت: در جلسه‌ای که با افتخاری داشتیم با درخواستشان برای معرفی مربی بدنساز، مربی گلرها و کمک مربی موافقت کردیم. ما همه جوره همکاری کردیم تا هیچ مشکلی پیش نیاید.








تاریخ انتشار: ۰۹ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترین ها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 52]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن