تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):برترین عبادت مداومت نمودن بر تفکر درباره خداوند و قدرت اوست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819934860




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بازديد اعضاي کميسيون ويژه برجام از تاسيسات هسته‌اي نطنز و فردو


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۱ شهريور ۱۳۹۴ (۱۰:۲۴ق.ظ)
بازديد اعضاي کميسيون ويژه برجام از تاسيسات هسته‌اي نطنز و فردو موج - اعضاي کميسيون ويژه برجام صبح امروز براي بازديد از تاسيسات هسته‌اي کشورمان به سايت هسته‌اي نطنز و فردو رفتند.
به گزارش خبرگزاري موج، اعضاي کميسيون ويژه رسيدگي‌ کننده به متن جمع‌بندي مذاکرات ايران با کشورهاي 5+1 صبح امروز براي بازديد از تاسيسات هسته‌اي کشورمان به سايت هسته‌اي نطنز رفتند.
اعضاي کميسيون ويژه برجام که اکنون در حال بازديد از سايت نطنز هستند، قرار است پس از بازديد از اين سايت، در سفر يک روزه خود از سايت فردو نيز بازديد کنند.
گفتني است؛ کميسيون ويژه رسيدگي‌ کننده به متن جمع‌بندي مذاکرات ايران با کشورهاي 5+1 با رأي نمايندگان مجلس براي بررسي برجام تشکيل شد و تاکنون جلساتي را با اعضاي تيم مذاکره‌ کننده فعلي و تيم مذاکره کننده سابق در مورد تاريخچه مذاکرات هسته‌اي و چارچوب‌هاي آن برگزار کردند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 23]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن