تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 12 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):توكّل كردن (به خدا) بعد از به كار بردن عقل، خود موعظه است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1799054443




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ابلاغيه اخير وزير راه باعث کارآمدتر شدن سازمان نظام‌مهندسي مي‌شود


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۱ شهريور ۱۳۹۴ (۹:۲۰ق.ظ)
ابلاغيه اخير وزير راه باعث کارآمدتر شدن سازمان نظام‌مهندسي مي‌شود موج - مدير کل اداره راه و شهرسازي خراسان رضوي در خصوص ابلاغيه اخير وزير راه مبني بر منع شرکت و نامزدي کارکنان سازمان‌هاي دولتي و نهادهاي عمومي در انتخابات هيأت مديره سازمان نظام‌مهندسي ساختمان اعلام کرد: اين اقدام قطعا باعث پوياتر و کارآمدتر شدن اين سيستم خواهد شد.
به گزارش خبرگزاري موج، محمدرضا اخوان عبداللهيان، مدير کل اداره راه و شهرسازي خراسان رضوي، در اين خصوص اعلام کرد: براي برگزاري انتخابات نظام‌مهندسي در نهم مهر سال جاري طبق برنامه زمان‌بندي هيأت اجرايي عمل کرده و تمامي هماهنگي‌هاي شهرستاني را اعم از فراهم کردن امکانات و تجهيزات انجام داده‌ايم و در حال حاضر نيز در مرحله تشخيص صلاحيت نهايي هستيم که به‌ محض تمام شدن آن اسامي را به‌ طور رسمي اعلام مي‌کنيم.
وي در ادامه با صحيح اعلام کردن روند فعلي انتخابات بيان کرد: به تصور من اگر هماهنگي بين دستگاه‌هاي مرتبط خصوصا امنيتي و پزشکي قانوني (براي اخذ استعلامات سلامت کانديداها) بيشتر باشد انتخابات نيز با آسودگي بيشتري انجام خواهد شد.
اخوان عبداللهيان در اين خصوص اضافه کرد: اميدواريم در انتخابات آتي دستورات مربوط به اين بخش مانند؛ بحث نرم‌افزاري و شيوه تبليغات زودتر اعلام شود تا محدوديت زماني براي برگزاري آن به وجود نيايد.
مدير کل اداره راه و شهرسازي خراسان رضوي ضمن استقبال از ابلاغيه اخير وزير راه مبني بر عدم حضور مهندسان کارمند وزارت کشور و شهرداري‌ها به‌ عنوان نامزد هيأت مديره سازمان‌هاي نظام‌مهندسي، افزود: علاوه بر اين که اين ابلاغيه از قانون منع دو شغله بودن کارمندان دولتي حمايت مي‌کند، باعث کارآمدتر و پوياتر شدن اين سيستم و کاهش دخالت‌هاي دستگاه‌هاي عمومي و دولتي بر اين سازمان شده و تمرکز بر روي اهداف اين نظام را بالا مي‌برد.
اخوان عبداللهيان در طول سخنانش سازمان نظام‌مهندسي را يک سازمان خصوصي با رويکردي غيرانتفاعي دانست و گفت: اين سازمان را جامعه مهندسين انتخاب کرده‌اند، بنابراين هر چه که نهادهاي دولتي و غيردولتي بر روي تصميم‌گيري‌هايش کمتر دخالت داشته باشند راندمان بهتري را از اين بخش شاهد خواهيم بود.
اين مقام مسوول اضافه کرد: در حال حاضر ساخت‌وسازها کيفيت درستي نداشته و مدنظر قانون نظام‌مهندسي نيستند، بنابراين با اين تغيير و تحول افرادي بر سرکار مي‌آيند که بايد تنها بر روي تحقق اهداف سازمان تمرکز کنند.
وي در بخش ديگري از سخنانش درباره حضور بازنشستگان وزارت راه و شهرسازي در انتخابات هيأت مديره نظام‌مهندسي اعلام کرد: به عقيده من هر بخشي بايد ترکيبي از نيروهاي جوان و باتجربه باشد، نظام‌مهندسي حاصل تجربه و تخصص است و مي‌طلبد که افراد جوان و با تجربه با هم کارکن‌اند.
ناظر انتخابات نظام‌ مهندسي استان خراسان رضوي در پايان تعداد کانديدهاي ثبت‌نام شده تا زمان فعلي را در استان ۱۶۲ نفر اعلام کرد و افزود: پس از صدور ابلاغيه مقام عالي وزارت تاکنون ۱۰ الي ۱۵ نفر تحت تأثير اين حکم قرار گرفته و بايد انصراف دهند که بيشتر آن‌ها نيز عضو شوراي شهر و روستا و شهرداري‌هاي استان هستند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 38]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن