تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):چه چيزى مانع توست كه زندگى پسنديده و مرگ با سعادت را داشته باشى، چرا كه من براى...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819185216




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مدیر پروژه ساماندهی میدان تاریخی امیرچقماق معرفی شد


واضح آرشیو وب فارسی:ایران ایزی تراول:
مدیر پروژه ساماندهی میدان تاریخی امیرچقماق معرفی شد
مدیر پروژه ساماندهی میدان تاریخی امیرچقماق معرفی شد سید علی متین مدیر پروژه ساماندهی پروژه عمرانی میدان امیرچقماق تا بعثت طی جلسه‌ای  با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری، مدیرکل میراث فرهنگی و شهردار یزد معرفی شد.
به گزارش روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی یزد؛ معاون هماهنگی امورعمرانی استانداری یزد در این جلسه اظهار داشت: این پروژه یکی از پروژه های عظیم است که پس از اتمام، یزد رنگ و بوی دوران تاریخی خود را دوباره استشمام خواهد کرد و برای انجام آن کلیه دستگاه ها اعم از شهرداری، شهرداری ناحیه تاریخی و کلیه ارگانهای ذیربط باید همکاری کنند.
سیدحسینی تصریح کرد: بافت تاریخی شهر یزد دارای پتانسیل بالایی است و باید به هر قیمتی از آن نگهداری کنیم. محور امیرچقماق ـ بعثت نیز از لحاظ فرهنگی، شهری، مذهبی و اقتصادی به عنوان محور اصلی شهر یزد به حساب می آید. 
وی خاطرنشان کرد: این پروژه باید به سرعت پیش رود و  هماهنگی و همکاری تمام دستگاه ها را می طلبد که اگر لازم باشد جلسات هفتگی در این رابطه برگزار و اعتبارات لازم جذب خواهد شد و باتوجه به اینکه آقای متین نیز به کلیه مسایل میراث فرهنگی و شهرداری مسلط و دلسوز این بافت است بنابراین بدون هیچ دغدغه ای کار را به ایشان می سپاریم تا انشاا… تا ایام عید نوروز ۹۴ این پروژه به اتمام برسد.
همچنین مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان یزد گفت: این پروژه عمرانی یادآور اوج دوران همکاری میراث فرهنگی و شهرداری است و افزایش دانش و بینش عمومی نقش موثر این رابطه خواهد بود که سمبل زنده سازی بافت تاریخی است.
محمدمهدی شرافت با ابراز خرسندی از اینکه پروژه عمرانی امیرچقماق بعد از رکود چند ساله دوباره آغاز به کار کرده آن را نقطه عطفی برای شهر یزد برشمرد.
گفتنی است بنا به پیشنهاد اداره کل میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری و شهرداری یزد سید علی متین طی حکمی از سوی معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری یزد بعنوان مدیر پروژه ساماندهی محور خیابان قیام و میدان تاریخی امیر چقماق و بعثت منصوب شد.
        منبع: خبرگزاری میراث آریا




۹۴/۶/۱۱





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایران ایزی تراول]
[مشاهده در: www.iraneasytravel.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 28]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن