تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 14 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):ايمان مؤمن كامل نمى شود، مگر آن كه 103 صفت در او باشد:... باطل را از دوستش نمى ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

خانه انزلی

تجهیزات ایمنی

رنگ استخری

پراپ فرم رابین سود

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1799343103




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

حمدي‌نژاد: مشكل داريم اما نفت دوباره روي ريل موفقيت قرار مي‌گيرد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۰ شهريور ۱۳۹۴ (۲۰:۷ب.ظ)
بچه‌هاي نفت از نظر مالي در مضيقه هستند حمدي‌نژاد: مشكل داريم اما نفت دوباره روي ريل موفقيت قرار مي‌گيرد موج - گروه ورزش:؛
به گزارش خبرگزاري موج، نفت تهران در رقابت‌هاي ليگ قهرمانان آسيا در مرحله يك چهارم نهايي بازي رفت را به الاهلي واگذار كرد تا همه چيز به بازي برگشت موكول شود. نفت هنوز نتوانسته نفت ليگ چهاردهم شود و گويا مشكلات عديده اين تيم به خصوص در بحث مالي تاثير زيادي در اين ناكامي داشته است. وحيد حمدي‌نژاد، بازيكن نفت معتقد است در كنار مباحث مالي برخي اشتباهات فردي باعث عدم ‌نتيجه‌گيري تيمش شده اما مطمئن است كه به زودي تيم منصوريان روي ريل موفقيت بازخواهد گشت و به جمع مدعيان اضافه مي‌شود.
از تمرينات نفت چه خبر؟‌ تمرينات را شروع كرده‌ايد؟‌
بله، شروع كرده‌ايم و تمرينات منظمي را طي چند روز گذشته در دو نوبت انجام داده‌ايم. با اين همه اما اوضاع تعريف آنچناني ندارد.
چطور؟
بچه‌هاي تيم همانطور كه مي‌دانيد از نظر مسايل مالي در مضيقه هستند و از اول فصل هيچ‌كدام از بازيكنان دريافتي نداشته‌اند. جداي اين، مطالبات فصل قبل هم باقي مانده و اميدواريم مسوولان تيم هرچه زودتر تلاش كنند اين كمبود را پر كنند تا بازيكنان دغدغه مالي نداشته باشند و با تمركز خوبي كار را ادامه دهند.
به نظرت اين عامل باعث شده نفت نتواند تا اينجاي كار خوب نتيجه بگيرد و حتي مقابل الاهلي در ليگ قهرمانان آسيا بازي را واگذار كند؟‌
من نمي‌گويم صددرصد اين عدم خوب نتيجه گرفتن به خاطر مسايل بوده اما بي‌تاثير هم نمي‌تواند باشد. خود شما اگر دو، سه ماه كار كنيد و حقوق نگيريد و مسايل مالي به شما فشار بياورد تمركز خودتان را از دست مي‌دهيد و كارايي لازم را نداريد. چون مدام فكرتان بابت هزينه‌هايي است كه بايد بكنيد اما پولي در كار نيست. با اين همه قطعا برطرف كردن اين مسايل مي‌تواند از نظر روحي – رواني خيلي به تيم كمك كند. با اين همه مطمئن باشيد اين مشكلات حل خواهد شد و بدون توجه به اين مورد هم هنوز چيزي از فصل نگذشته كه بخواهيم ابراز نگراني كنيم. مطمئن باشيد نفت دوباره به مسيري كه در سال‌هاي قبل و سال گذشته بود برخواهد گشت و دوباره همان تيم مدعي مي‌شود.
با اين شرايط فكر مي‌كني در بازي برگشت مقابل الاهلي بتوانيد جبران باخت تهران را بكنيد؟‌
در همين بازي مقابل الاهلي كاري ندارم كه نفت باخت اما توپي كه باعث باخت ما شد روي يك ضربه ايستگاهي بود و حريف تنها يك موقعيت خطرناك داشت كه از آن به نحو احسن بهره برد. مطمئن باشيد در بازي برگشت كار ما آسان‌تر است چون آنجا الاهلي تدافعي و ضدفوتبال بازي نخواهد كرد و با جلوتر آمدن در زمين خودشان زمينه كار را براي ما راحت‌تر مي‌كنند. بدون شك آرزوي هر ايراني است كه تيم نفت را به عنوان نماينده كشورش در مرحله بعد ببيند و با همه توان مي‌رويم كه با شكست الاهلي به مرحله بعد صعود كنيم.
با اين شرايط مي‌داني كه كنفدراسيون آسيا در گزارشي تو و آرش رضاوند را به خاطر كارت زرد در آستانه محروميت در بازي بعدي قرار داده است؟‌
بله، اين را به من اعلام كردند. با اين همه در بازي برگشت هم با تمام توان بازي مي‌كنم و حتي اگر كارت هم بگيرم مهم نيست چون در درجه اول صعود نفت به دور بعدي است. حالا چه من باشم و چه نباشم اميدوارم اين اتفاق بيفتد و تيم را در مرحله بعد ببينيم.
چندي پيش شنيده شد كه منصوريان بابت اين نوع گل خوردن بعد از بازي با الاهلي در رختكن به مدافعان تيم به خصوص سيدجلال حسيني در لفافه ابراز گلايه كرده است. به نظرت چرا نفت اين‌قدر روي ضربات ايستگاهي آسيب‌پذير نشان داده؟
اصلا چنين مساله‌اي در رختكن رخ نداد كه علي آقا بخواهد گلايه كند و به بازيكن باتجربه‌اي مثل سيدجلال حرفي بزند. يك موقع در كارهاي تاكتيكي گل مي‌خوريد كه اين نشان مي‌دهد تيم از ناحيه دفاعي مشكل و ضعف دارد اما وقتي روي حركات من‌تومن حريف به ما گل مي‌زند يعني اشتباهات انفرادي باعث باز شدن دروازه ما شده است. ما هم در اين چند بازي اخير روي اشتباهات فردي گل خورديم كه مطمئن باشيد در آن تنها خود بازيكن مقصر نبوده و كل مجموعه تيم سهيم است.
در كنار اين مساله تغييرات گسترده منصوريان در هر بازي را نمي‌توان به عدم نتيجه‌گيري نفت تا اينجاي كار نسبت داد؟‌
به هرحال تيم ما تغييرات زيادي داشته و اين طبيعي است كه در ابتداي فصل مربي بخواهد مدام در ارنج خودش تغييرات بدهد تا به تركيب اصلي خودش برسد. مطمئن باشيد اين تغييرات يا به خاطر آداپته نبودن بازيكنان جديد با تيم بوده يا اينكه نفرات بيرون مانده هنوز به آمادگي مورد نظر نرسيده‌اند. همين مسايل در تغييرات عليرضا منصوريان در تركيبش دخيل است و قطعا او به زودي نفرات اصلي تيم دست خواهد يافت.
با اين شرايط نفت را بايد دوباره يكي از مدعيان قهرماني بدانيم؟
صددرصد اين اتفاق افتاده است. درست است تا اينجاي كار مساوي كرديم يا باختيم اما به لحاظ فوتبالي تيم ما خوب بوده و با بدشانسي نتوانسته كارش را با پيروزي به اتمام برساند. گل‌هايي كه خورديم همان‌طور كه گفتم روي اشتباهات فردي بوده و خدا را شكر نفت خوب بازي مي‌كند و هيچ مساله ترسناكي وجود ندارد كه به آينده و برنگشتن به جمع مدعيان اميدوار نباشيم.
راستي اينكه مي‌گويند قرارداد منصوريان هنوز كاملا امضا نشده و ديدار برگشت مقابل الاهلي تكليف او را براي ماندن يا رفتن مشخص مي‌كند مي‌تواند درست باشد؟‌
من نمي‌دانم اين مباحث را چرا مطرح مي‌كنند. علي منصوريان كه قرارداد مالي خودش را امضا كرده و بعيد مي‌دانم كه چنين مساله‌اي بخواهد در ادامه كار ايشان در نفت تاثيرگذار باشد. ما براي اولين بار تا اينجاي كار پيش آمديم و اين خودش به نظر من براي نفت كم افتخاري نيست.
تهيه و تنظيم: سيدياسر رضوي













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 25]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن