تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بار خدايا! حسن و حسين را دوست بدار و دوستداران آن دو را نيز دوست بدار.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819639888




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تخصیص ۱۰هزارمیلیاردریال اعتبار برای حمایت ازطرح‌های اقتصادمقاومتی


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: مسئول سازمان بسیج سازندگی آذربایجان شرقی خبر داد:
تخصیص ۱۰هزارمیلیاردریال اعتبار برای حمایت ازطرح‌های اقتصادمقاومتی

اهر


شناسهٔ خبر: 2901580 - سه‌شنبه ۱۰ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۹:۰۴
استانها > آذربایجان شرقی

اهر- مسئول سازمان بسیج سازندگی آذربایجان شرقی گفت: طی سال گذشته سازمان بسیج سازندگی بیش از ۱۰ هزار میلیارد ریال اعتبار برای حمایت از طرح های اقتصاد مقاومتی تخصیص داده است. به گزارش خبرنگار مهر، سید صفر قائمی عصر سه شنبه در حاشیه نخستین اجلاس مجمع بسیجیان شهرستان اهر در جمع خبرنگاران با تاکید براینکه بیشترین تورم شمال خاورمیانه مربوط به ایران است، اظهار داشت: عدم کنترل صحیح نقدینگی منجر به تشدید رکود در بازارهای کشور شده است.وی معضل و مشکل اصلی امروز کشور را بیکاری دانست و افزود: نزدیک به چندین میلیون نفر از جمعیت کشور غیرفعال هستند و طبق اعلام آمار از بیکاری ۷ میلیون نفری حکایت دارد.مسئول سازمان بسیج سازندگی آذربایجان شرقی ادامه داد: اجرای تمامی طرح ها حتی در زمینه های مختلف با رویکرد اقتصاد مقاومتی انجام می شود.قائمی جذب سرمایه گذاران در جهت ایجاد اشتغال مهم ترین عامل تحقق اقتصاد مقاومتی عنوان کرد، گفت: تاکنون ۵ میلیارد دلار سرمایه گذاری خارجی در آذربایجان شرقی جذب شده است.وی با اشاره به اینکه وابستگی به نفت کشور را با تورم و رکود مواجه می کند، اضافه کرد: حدود ۹۰ درصد اعتبارات دولتی از محل منابع نفتی تامین می شود و وابستگی شدید اقتصاد به دولت از دیگر معضلات امروز کشور است.
اهر
مسئول سازمان بسیج سازندگی آذربایجان شرقی تصریح کرد: طی سال گذشته سازمان بسیج سازندگی بیش از ۱ هزار میلیارد تومان اعتبار برای حمایت از طرح های ایجادی اقتصاد مقاومتی تخصیص داده است.قائمی همچنین گفت: نتیجه مثبت اجرای طرح های اقتصاد مقاومتی در شهرستان ها قابل مشاهده بوده و در این زمینه استفاده از ظرفیت های بسیج ضروری است.وی توسعه و ایجاد مشاغل خانگی را مهم ترین دلیل مقابله با معضل بیکاری ذکر کرد و افزود: طی سال گذشته بیش از ۱۲ هزار نفر از جوانان آذربایجان شرقی در راستای رسیدن به خودکفایی و ایجاد شغل مهارت و آموزش دیده اند.مسئول سازمان بسیج سازندگی آذربایجان شرقی در پایان با اشاره به اینکه در سطح استان ۶۰۰ کارگاه ورمی کمپوست راه اندازی شده است، خاطر نشان کرد: برای سالجاری ۵۰ میلیارد ريال اعتبار در جهت حمایت و توسعه کارگاه های کوچک و زودبازده آذربایجان شرقی جذب شده است.
این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 43]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن