تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 12 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):شمار قطره هاى آبها و ستارگان آسمان و ذرات گردوغبار پراكنده در هوا وحركت مورچه برسنگ ب...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803639165




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مدیریت شهری کرج در فصل رکود درآمدی پروژه های کلانی را به ثمر رسانده است


واضح آرشیو وب فارسی:خبر آنلاین:


مدیریت شهری کرج در فصل رکود درآمدی پروژه های کلانی را به ثمر رسانده است استان‌ها > البرز - استاندار البرز اظهار داشت: مدیریت شهری کرج در شرایطی که رکود درآمدی دامن اکثر شهرداریهای کشور را فرا گرفته و موجب تعطیلی پروژه های عمرانی شده است اما با اتخاذ تدابیر عاقلانه و کارشناسی نسبت به افتتاح و کلنگ زنی طرح های بزرگی همت گمارده که شایان تقدیر است.

به گزارش خبرآنلاین البرز و به نقل از  پایگاه خبری مدیریت شهری کرج، شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر کرج به مناسبت هفته دولت با حضور در استانداری البرز به دیدار نماینده عالی دولت در البرز رفتند و در گپ و گفت صمیمی با سید حمید طهایی و معاون عمرانی وی (دکتر هیربد معصومی) به بیان دغدغه ها و مطالبات مدیریت شهری از دولت تدبیر و امید پرداختند و همچنین پای صحبت ها و رهنمودهای وی نشستند.
استاندار البرز در این دیدار با ابراز رضایت از عملکرد مدیریت شهری کرج، آن را همسو با شعار ملی سال که بر تقویت همدلی و همزبانی بین مردم و مسئولان دلالت دارد، خواند و بیان داشت: شهرداریها به جهت وظایف و خدمات متنوعی که بر عهده دارند، از لحظه ولادت تا موعد مرگ با شهروندان به صورت مستقیم و غیرمستقیم سر و کار دارند فلذا هرچه خدمات رسانی از سوی این نهاد پررنگ تر باشد، ارتباط ملت و نظام اسلامی مستحکم تر می گردد.
سید حمید طهایی با اشاره به هفته دولت، شهیدان رجایی و باهنر و دیگر شهدای انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس را انسان هایی وارسته، ولایتمدار، شجاع، ایثارگر، فداکار و برجسته خواند و گفت: چنانچه مسئولان شهری آرمان ها و وصایای شهداء و امام شهداء را سرلوحه وظایف خویش قرار دهند و با احترام به قانون و حقوق شهروندی انسانها عمل نمایند، قطعا مشکلات یکی پس از دیگری مرتفع خواهند شد و کشتی انقلاب اسلامی همچنان در ساحل آرامش و امنیت و پیشرفت روز افزون باقی خواهد ماند.
وی با توصیه شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر کرج به شهروند مداری، اخلاقمداری، انصاف و عدالت، این موارد را لازمه مدیریت جهادی خواند و ادامه داد: پاکدستی در خدمت را باید از امام علی (ع) آموخت که حتی حاضر نشد با پرداخت سکه ای از بیت المال، نیاز مالی برادر خویش را مرتفع سازد. مسئولان باید همواره خود را در برابر پروردگار متعال حاضر ببینند و نسبت به اموال و امکاناتی که با اعتماد مردم در اختیار ایشان قرار گرفته است، با امانتداری رفتار کنند.
طهایی، ترافیک شدید در معابر استان را یادآور شد و اضافه کرد: اینکه استانداری البرز و مدیریت شهری کرج برای تسریع در تکمیل و بهره برداری از پروژه ملی مترو آستین همت بالا زده اند و اخیرا نیز جلسات خوبی در همین راستا برگزار شده است، نشانگر اهتمام مسئولان برای توسعه ناوگان حمل و نقل عمومی است و امیدوارم بستر مناسب برای کاهش ترافیک، آلودگی هوا و مشکلات زیست محیطی بیش از پیش فراهم گردد.
استاندار البرز با اشاره به افتتاح و کلنگ زنی ده ها پروژه و طرح کلان عمرانی، خدماتی، فرهنگی، ورزشی و... از سوی مدیریت شهری کرج طی دو سال اخیر، به آن نمره بالای قبولی داد و اذعان داشت: در شرایطی که بسیاری از شهرداریهای کشور با مشکلات شدید درآمدی دست و پنجه نرم می کنند، به حمد الهی در مرکز البرز با پدیده رکود و تعطیلی پروژه های عمرانی مواجه نبوده ایم و هر چند هفته یکبار مراسم افتتاحیه برای پروژه ای کلانی در یکی از مناطق 12 گانه برگزار می شود که شایان تقدیر است.
نماینده عالی دولت در البرز افزود: دولت تدبیر و امید که با اعتماد و اراده مستقیم ملت روی کار آمده است، هدفی جز تعامل منطقی و پویا با کشورهای جهان و رقم زدن شرایطی مطلوب برای زندگی مرفه و توام با عزت هم میهنان گرامی ندارد و هر جا که شاهد رقم خوردن اتفاقات خوب در راستای خدمت رسانی به جامعه باشیم، از آن قاطعانه حمایت خواهیم کرد و این دولت با لجبازی، سیاسی بازی و برخوردهای سلیقه ای بیگانه است.
یادآور می شود محمود دادگو رئیس شورای اسلامی شهر و علی ترکاشوند شهردار کلانشهر کرج نیز طی سخنانی گزارشی از عملکرد و اقدامات مدیریت شهری طی دو سال اخیر را خدمت استاندار البرز ارایه کرده و به بیان دیدگاه ها و نقطه نظرات خویش پیرامون توسعه همکاریها با دولت تدبیر و امید پرداختند.

کلید واژه ها: استان البرز -




سه شنبه 10 شهریور 1394 - 14:34:13





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبر آنلاین]
[مشاهده در: www.khabaronline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 53]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن