تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسن عسکری (ع):دو خصلت است كه بالاتر از آنها چيزى نيست: ايمان به خدا و سود رساندن به برادران.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819563330




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اعتبار خارجي خالص کره جنوبي افزايش يافت


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۰ شهريور ۱۳۹۴ (۱۲:۵۴ب.ظ)
اعتبار خارجي خالص کره جنوبي افزايش يافت موج - آمار منتشره از افزايش اعتبار خارجي خالص کره جنوبي خبر مي دهند.
به گزارش خبرنگار بين الملل خبرگزاري موج به نقل از شينهوا، اعتبار خالص خارجي کره جنوبي که از طريق کم کردن بدهي هاي خارجي از اعتبار خارجي به دست مي آيد، در سه ماهه دوم سال جاري افزايش داشته است.
بانک مرکزي کره جنوبي طي بيانيه اي اعلام کرد که در نتيجه رشد کندتر بدهي خارجي نسبت به اعتبار خارجي کره جنوبي، اعتبار خالص خارجي کره جنوبي افزايش يافته است.
اعتبار خارجي کره جنوبي از ابتداي آوريل تا پايان ژوئن (12 فروردين تا 9 تير)، 711 ميليارد و 900 ميليون دلار گزارش شده است که 2 ميليارد و 300 ميليون دلار نسبت به سه ماهه اول سال جاري ميلادي (ابتداي ژانويه تا پايان مارس/ 11 دي تا 10 اسفند)، افزايش داشته است.
بدهي خارجي کره جنوبي در پايان ماه ژوئن (9 تير) بالغ بر 420 ميليارد و 600 ميليون دلار اعلام شده است که يک ميليارد و 700 ميليون دلار نسبت به سه ماهه اول سال جاري ميلادي افزايش داشته است.
به اين ترتيب مشاهده مي شود که بدهي هاي خارجي کره جنوبي با سرعتي کمتر از اعتبار خارجي رشد کرده است.
در نتيجه رشد کندتر بدهي خارجي کره جنوبي نسبت به اعتبار خارجي اين کشور، اعتبار خالص خارجي طي سه ماهه دوم افزايش يافته و به 291 ميليارد و 300 ميليون دلار رسيده است که 28.5 درصد نسبت به اعتبار خالص خارجي طي سه ماهه اول افزايش داشته است.
بدهي هاي خارجي کوتاه مدت کره جنوبي از پايان ماه ژوئن تا کنون 8 ميليارد و 400 ميليون دلار افزايش يافته و به 121 ميليارد و 200 ميليون دلار رسيده است که به ميزان 28.8 درصد از کل بدهي هاي خارجي کره جنوبي است.
نسبت بدهي هاي کوتاه مدت به کل بدهي هاي خارجي کره جنوبي در سه ماهه سوم 2008 به 52.1 درصد رسيد که نرخ بالايي محسوب مي شد، از آن زمان تاکنون کمترين ميزان 26.4 درصد در سه ماهه چهارم 2013 بوده است و اکنون نيز اين نرخ به 28.8 درصد در سه ماهه دوم سال جاري ميلادي رسيده است.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 18]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن