تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  حضرت زهرا (س):روزه‏دارى كه زبان و گوش و چشم و جوارح خود را حفظ نكرده روزه‏اش به چه كارش خواهد آمد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819934787




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ارتقای زیبایی شهر با برنامه ریزی ویژه برای دوسال آینده انجام می شود


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: شهردار تبریز: ارتقای زیبایی شهر با برنامه ریزی ویژه برای دوسال آینده انجام می شود خبرگزاری پا نا : شهردار تبریز اعلام کرد که در برنامه ریزی های شهرداری برای دو سال آینده، اولویت به طرح های فضای سبز و زیباسازی شهر اختصاص خواهد یافت.
۱۳۹۴ سه شنبه ۱۰ شهريور ساعت 13:12

خبرگزاری پانا+


به گزارش خبر گزاری پانا ، صادق نجفی شهردار تبریز اعلام کرد : برنامه ریزی های شهرداری برای دو سال آینده، اولویت به طرح های فضای سبز و زیباسازی شهر اختصاص خواهد یافت. نجفی، در توضیح این خبر افزود: طی دوسال گذشته، عمده برنامه های اجرایی شهرداری، منحصر به پروژه های عمرانی و ترافیکی بود که این امر ، بر اساس نیاز های شهر به اجرای این پروژه ها و احداث برخی طرح های عمرانی صورت گرفت. صادق نجفی خاطرنشان کرد: اکنون دیگر کمتر تقاطعی در شهر وجود دارد که از یک روگذر یا زیر گذر بی بهره باشد و ما در آن جا گره ترافیکی داشته باشیم و این امر، در نتیجه اولویت دادن شهرداری به پروژه های عمرانی و ترافیکی است. شهردار تبریز در ادامه گفت: اما برنامه ریزی شهرداری در سالهای آتی متفاوت خواهدبود؛ به این ترتیب که اولویت برنامه های اجرایی شهرداری، به طرح های زیباسازی محیط شهر و فضای سبز اختصاص خوهد یافت. نجفی، داشتن محیطی سرسبز و زیبا در شهر را، از مطالبات بر حق شهروندان دانست و گفت: زیبایی یک شهر با سلامت روحی و آرامش روانی شهروندان ارتباط مستقیم دارد و این ضرورت، زمینه برنامه ریزی ما در حوزه های زیباسازی و فضای سبز برای دو سال آینده است.  













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 27]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن