تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 17 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):مهدى امت من كسى است كه هنگام پر شدن زمين از بيداد و ظلم، آن را پر از قسط و عدل ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805141073




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مسير گردشگري دريايي از ساحل چابهار تا گواتر


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۰ شهريور ۱۳۹۴ (۱۳:۱۴ب.ظ)
مسير گردشگري دريايي از ساحل چابهار تا گواتر موج - سعيد ريگي گفت: در نظر داريم در راستاي توسعه هر چه بيشتر گردشگري دريايي در چابهار اقداماتي انجام دهيم که تاکنون شاهد آن نبوده‌ايم.
به گزارش خبرگزاري موج به نقل از مانا، معاون گردشگري سازمان منطقه آزاد چابهار از ساخت دو کمپينگ ساحلي در گواتر و پسابندر به دستور مستقيم دبير شوراي هماهنگي مناطق آزاد تا پايان سال جاري خبر داد.
وي به وجود جاذبه‌هاي فراوان در مسير 130 کيلومتري چابهار تا گواتر اشاره کرد و گفت: در صدد هستيم شرايطي فراهم کنيم تا بتوانيم در محل جاذبه‌هاي گردشگري به گردشگران انواع خدمات لازم را ارائه دهيم.
اين مقام مسوول در سازمان منطقه آزاد چابهار به وجود سواحل زيباي اقيانوسي منحصر به فرد در مسير چابهار تا گواتر اشاره کرد و اذعان داشت: بايد در اين مسير امکانات لازم گردشگري ايجاد شود تا بتوانيم شاهد حضور چشمگير گردشگران در اين منطقه مهم گردشگري کشور باشيم.
وي متذکر شد: کوه‌هاي مينياتوري چابهار موسوم به کوه‌هاي گل افشان به عنوان جاذبه اي شناخته شده در سطح بين المللي است که تمام گردشگران ورودي به چابهار براي بازديد از اين جاذبه منحصر به فرد اظهار تمايل مي‌کنند.
معاون گردشگري سازمان منطقه آزاد چابهار گفت: قصد داريم کمپينگ هايي چهت استراحت موقت گردشگران در جوار اين کوه‌ها ايجاد کنيم.
ريگي از ساخت دو کمپينگ ساحلي در گواتر و پسابندر به دستور مستقيم دبير شوراي هماهنگي مناطق آزاد تا پايان سال جاري خبر داد ودر ادامه با بيان اين که مطالعات لازم جهت جانمايي اين کمپينگ ها انجام شده است، تاکيد کرد: پيش بيني مي‌شود تا پايان سال جاري شاهد اتمام عمليات ساخت اين کمپينگ ها از سوي سازمان منطقه آزاد چابهار باشيم.
به گفته اين مقام مسوول در سازمان منطقه آزاد چابهار، اين کمپينگ هاي اقامتي در محل تقاطع کوه‌هاي مينياتوري و ساحل چابهار ايجاد خواهد شد.
وي اذعان داشت: در مسير چابهار تا گواتر جاذبه‌هاي گردشگري ديگري همچون تالاب ليپار وجود دارد که اين تالاب در اين مسير و در ساحل درياي عمان واقع شده است.
وي با اشاره به اين که تالاب ليپار به تالاب صورتي معروف است، گفت: به دليل وجود برخي پلانکتون‌هاي خاص در خليج گواتر در نيمه دوم سال شاهد ايجاد پديده جزر و مد قرمز در اين خليج هستيم که در آن موقع از سال آب تالاب ليپار نيز صورتي رنگ مي‌شود.
معاون گردشگري سازمان منطقه آزاد چابهار تاکيد کرد: ديدن اين مناظر زيبا و رنگي چشم هر بيننده اي را خيره مي‌کند.
وي اذعان داشت: متاسفانه تاکنون از اين جاذبه‌هاي بي بديل طبيعي در مسيرچابهار تا گواتر در راستاي جذب گردشگران تلاش‌هاي لازم صورت نگرفته است که اميدواريم ما بتوانيم در اين زمينه موفق عمل کنيم.
ريگي در ادامه جنگل‌هاي دريايي حرا در منطقه گواتر را از ديگر جاذبه‌هاي اين مسير عنوان کرد و گفت: همچنين در اين منطقه امکان مشاهده دلفين‌ها نيز براي گردشگران وجود دارد.
به گفته وي، جنگل‌هاي دريايي حرا در منطقه خليج گواتر پديده بسيار زيباي طبيعي است که اين امکان را فراهم مي‌کند بتوانيم گردشگران زيادي را براي ديدن اين جنگل‌هاي منحصر به فرد از چابهار به سمت گواتر هدايت کنيم.
وي درخت انجير معابد را يکي ديگر از جاذبه‌هاي گردشگري در مسير 130 کيلومتري چابهار تا گواتر عنوان کرد و گفت: اين درخت بالاتر از روستاي رمين واقع شده و همواره مورد توجه گردشگران است.
اين مقام مسوول در سازمان منطقه آزاد چابهار عنوان کرد: همچنين درخت انجير معابد در روستاي تيس و روستاي کهير نيز ديده مي‌شود.
وي اذعان داشت: شاخه‌هاي اين درخت هنگامي که به زمين مي‌رسد خود تبديل به درختي ديگر مي‌شود به طوري که قطر چتر اين درخت به چند ده متر نيز مي‌رسد.
ريگي تاکيد کرد: اميدواريم جامعه محلي ساکن در مسير ساحلي چابهار – گواتر نيز همکاري‌هاي لازم را براي توسعه گردشگري در اين مسير با منطقه آزاد چابهار داشته باشند.
معاون گردشگري سازمان منطقه آزاد چابهار عنوان کرد: در نهايت با تهيه پکيج کامل گردشگري از جاذبه‌هاي موجود در مسير چابهار-گواتر، تورهاي گردشگري به اين مسير راه اندازي مي‌شود و شرايطي ايجاد مي‌شود که بتوان در محل اين جاذبه‌ها به گردشگران خدمات مناسب را ارائه داد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 39]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن