تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 16 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام حسن عسکری (ع):وصول به خداوند عزوجل سفری است که جز با عبادت در شب حاصل نگردد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814193120




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

وزیر اطلاعات : برنامه های خرابکارانه دستگاه های اطلاعاتی دشمن در کشور خنثی شد


واضح آرشیو وب فارسی:روز نو:



وزیر اطلاعات : برنامه های خرابکارانه دستگاه های اطلاعاتی دشمن در کشور خنثی شد
وزیر اطلاعات از خنثی شدن برنامه های خرابکارانه و ضد امنیتی دستگاه های اطلاعاتی دشمن برای ایجاد نا آرامی و انجام انفجارهایی در مناطق مختلف کشور خبر داد.
روز نو :  وزیر اطلاعات از خنثی شدن برنامه های خرابکارانه و ضد امنیتی دستگاه های اطلاعاتی دشمن برای ایجاد نا آرامی و انجام انفجارهایی در مناطق مختلف کشور خبر داد.
به گزارش روزنو حجت الاسلام و المسلمین سید محمود علوی روز سه شنبه در نطق پیش از دستور هجدهمین اجلاس مجلس خبرگان رهبری گفت: با تدابیر و زحمات شبانه روزی سربازان گمنام امام زمان (عج) برنامه های خرابکارانه دشمن در کشور خنثی و تیم های عملیاتی خرابکار ، شناسایی، دستگیر یا به هلاکت رسیدند.
وی با یادآوری 12 شهریورماه روز مبارزه با استعمار انگلیس، یاد و خاطره علما ،مجاهدین و شهدا را در مبارزه با استعمار و استکبار گرامی داشت.
وی با تشریح عملکرد وزارت اطلاعات در دولت یازدهم و تدابیر این وزارتخانه برای ایجاد امنیت و آرامش پایدار در جامعه اظهارداشت: رویکرد این وزارتخانه در دولت یازدهم مبتنی بر پیشگیری است و ما تلاش می کنیم به جای این که افراد، جذب سازمان ها و سرویس های جاسوسی شوند و بعد ما پیگیر برخورد با آنها باشیم، اجازه ندهیم زمینه جذب افراد به این گونه سازمان ها فراهم شود.
وزیر اطلاعات به تعامل خوب علمای شیعه و اهل سنت اشاره کرد و یادآور شد: با تعامل خوبی که با علمای اهل سنت داشته ایم از جذب افرادی از اهل سنت به داعش و گروه های تکفیری جلوگیری شده است.
هجدهمین اجلاس رسمی مجلس خبرگان رهبری صبح امروز در محل ساختمان قدیم مجلس شورای اسلامی آغاز به کار کرد.




تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۷





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: روز نو]
[مشاهده در: www.roozno.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 38]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن