تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):علم میراث گرانبهائی است و ادب لباس فاخر و زینتی است و فکر آئینه ای است صاف.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819913085




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دشمنی آمریکا با ما تمام نشده است


واضح آرشیو وب فارسی:شبکه خبر: دشمنی آمریکا با ما تمام نشده است


فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت :‌ همگان بدانند که پس از توافق هسته ای، دشمنی آمریکا نه با ما تمام شده و نه کاهش پیدا کرده است . به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر به نقل از خبرگزاری صداو سیما ، سردار سرلشکر پاسدار محمد علی جعفری در ادامه نشست خبری افزود: آنچه در مقطع کنونی به عنوان مسائل پس از توافق موجب نگرانی است، تهدیدهای نظامی ، امنیتی یا غیره نیست ، چرا که کسی در شرایط فعلی  درباره تقویت توان دفاعی کشور تردیدی ندارد.
وی گفت: نگرانی پس از توافق این است که کسانی فکر کنند دشمنی آمریکا با ما تمام شده و یا کاهش پیدا کرده است و پس از این تحلیل ها اقداماتی صورت گیرد و راه هایی با این نگاه های ساده اندیشانه به دشمن، باز شود که اینها نگران کننده است .
فرمانده کل سپاه با اشاره به اینکه دشمنی دشمنان با ما تغییر نکرده و بلکه ابزارهای آنها عوض شده است، تصریح کرد : دشمن بیشتر به سمت رویکرد تهدیدات نرم سیاسی ، فرهنگی  و اقتصادی رو آورده است .
وی گفت : همان طور که رهبر معظم انقلاب فرمودند پاسخ این نوع تهدیدات پس از توافق، اتخاذ مواضع انقلابی و با صراحت بیشتر از سوی مسئولان نظام است .
سرلشکر جعفری گفت : مقام معظم رهبری پس از پایان مذاکرات از روز عید سعید فطر این ترفند و برنامه جدید دشمن را افشا کردند و از آن زمان به بعد این تذکرات رهبری به مسئولان کشور در مقاطع مختلف ادامه پیدا کرده است .
وی گفت : روشن است که دشمن بعد از توافق  به دنبال نفوذ از طریق برنامه های نرم سیاسی و اقتصادی است تا بتواند در منطقه تاثیر بگذارد و باید با این موضوع مقابله شود .
فرمانده کل سپاه گفت :‌ باید اقتدار نظامی ، دفاعی و مردمی ما همچنان حفظ شود .
 


سه شنبه ۱۰ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۱





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبکه خبر]
[مشاهده در: www.irinn.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 25]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن