تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 15 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):قرآنى كه بر پيامبر نازل شد... عزتى است كه هوادارانش شكست نمى خورند... .
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804778119




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تقلب اروپا از ایران / مدارک دیر رسید، انتقال دخیا منتفی شد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: تقلب اروپا از ایران / مدارک دیر رسید، انتقال دخیا منتفی شد خبرگزاری پانا: دیر رسیدن مدارک انتقال ده خیا به رئال، ترانسفر نهایی شده را لغو کرد. البته هنوز احتمال درخواست تجدیدنظر وجود دارد.
۱۳۹۴ سه شنبه ۱۰ شهريور ساعت 08:15

خبرگزاری پانا+نقل و انتقالات

به گزارش خبرگزاری پانا، ساعاتی قبل بسیاری از منابع معتبر در اسپانیا و انگلیس اعلام کرده بودند که دو باشگاه رئال مادرید و منچستریونایتد، بر سر انتقال ده خیا و ناواس به توافق کامل رسیده اند و رئال با پرداخت ۱۸،۵ میلیون پوند مبلغ نقدی + کیلور ناواس، ده خیا را جذب خواهد کرد، حتی دو بازیکن نیز با باشگاه ها به توافق رسیده بودند، قرار بود ده خیا قراردادی ۶ ساله با رئال ببندد و ناواس نیز قراردادی ۵ ساله. ده خیا دوشنبه شب در مادرید در منزل نامزدش حضور داشت و ناواس نیز در مادرید بود و منتظر نهایی شدن انتقالش به منچستریونایتد. دو باشگاه چند ساعت قبل از پایان مهلت ترانسفر، به توافق کامل رسیدند بعد از آن مدارک باید تا پیش از ساعت ۱۲ که پایان مهلت نقل و انتقالات تابستانی در اسپانیا بود، فرستاده می شد تا این انتقال نهایی شود، اما به نظر میرسد این اتفاق دیرتر رخ داده است. برخی از منابع مدعی شده اند که مدارک در زمان مقرر شده روی سیستم ترانسفر فیفا، آپلود نشده و از طرفی مدارک منچستریونایتد برای انتقال ده خیا، به فدراسیون اسپانیا نرسیده و این انتقال منتفی شده است! جالب اینکه گفته می شود منچستریونایتد یک دقیقه دیرتر از زمان تعیین شده مدارک را فرستاده است، و علیرغم این که همه چیز نهایی شده بود و رئال درخواست نهایی شدن این قرارداد را از فدراسیون اسپانیا کرده، ولی آنها این پیشنهاد را رد کرده اند، چرا که قانون، زمانی مشخص را برای تمام تیم ها تعیین کرده است. بعضی منابع نزدیک مدعی هستند این موضوع انتقام یونایتد برای قضیه درخواست انتقال راموس بوده و البته طعنه ای به اتفاقی که دو سال قبل، برعکس آن رخ داد. در تابستان ۲۰۱۳ ترانسفر کونترائو به یونایتد به دلیل دیر انجام شدن کاغذ بازی، در آخرین دقایق، اتفاق نیفتاد. البته هرگز صحت این ادعا تایید نشده است. حتی برخی گزارشات حکایت از آن دارد که فایل در موعد مقرر ارسال شده، ولی فرمت فایل دریافتی در سمت مقصد، قابل دسترسی و بازگشایی نبوده، مارکا ادعا کرده که فایل ها حاوی رمز عبور بوده و به همین دلیل ارسال آن با تاخیر روبرو شده است. البته در این بین چند منبع نزدیک به باشگاه منچستریونایتد مدعی هستند مدارک در زمان مقرر ارسال شده و شاید اختلال در ارسال و دریافت مدارک، مشکلی را بوجود آورده است. منچستریونایتد در موعد مقرر مدارک را روی سیستم ترانسفر فیفا بارگذاری کرده ولی رئال در ارسال این مدارک به فدراسیون و لالیگا دیر اقدام کرده است. ( در حال حاضر، این محتمل ترین دلیل لغو شدن این ترانسفر است که نشان از اشتباه مادریدی ها در انجام کاغذبازی دارد!) در این بین هنوز برخی مدعی هستند از آنجا که همه چیز نهایی و توافق شده، این انتقال می تواند رسمی شود.گفته می شود حتی رئال می خواهد موضوع را به یوفا و یا فیفا ببرد. هنوز چیزی مشخص نیست، اما در حال حاضر احتمال رخ دادن این انتقال، کمتر از نهایی شدن آن است ! در آخرین گزارش امده است که مسئولین لالیگا اعلام کرده اند مدارک در زمان تعیین شده دریافت نشده است، و با توجه به تمایل هر دو باشگاه برای انجام این انتقال، فیفا روز سه شنبه این پرونده را بررسی خواهد کرد. هر دو باشگاه هنوز خواهان نهایی شدن این ترانسفر هستند و هر دو نیز معتقدند در روند این انتقال، اشتباهی از سوی آنها رخ نداده است ! 













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 23]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن