تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 8 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):همّت مؤمن در نماز و روزه و عبادت است و همّت منافق در خوردن و نوشيدن؛ مانند حيوانات. ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798353371




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تدوين و ابلاغ سند مديريت اورژانس کشور تا پايان سال


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۹ شهريور ۱۳۹۴ (۱۲:۴۱ب.ظ)
تدوين و ابلاغ سند مديريت اورژانس کشور تا پايان سال موج - رئيس مرکز مديريت حوادث و فوريت‌هاي پزشکي کشور، از توسعه ساختاري در 120 اورژانس بيمارستاني خبر داد.
به گزارش خبرگزاري موج، امين صابري نيا، رئيس مرکز مديريت حوادث و فوريت‌هاي پزشکي کشور، در مراسم بهره برداري از ساختمان پايگاه اورژانس شماره يک شهري و سامانه پزشک همراه هزار و 50 در شهرستان فسا، از توسعه ساختاري در 120 اورژانس بيمارستاني خبر داد و گفت: سند مديريت اورژانس کشور تا پايان امسال تدوين و به دانشگاه‌هاي علوم پزشکي کشور ابلاغ مي شود.
صابري نيا از تبديل مراکز بهداشتي درماني روستايي به اورژانس پيش بيمارستاني در کشور با هدف هم افزايي و نگاه به مناطق محروم خبر داد و افزود: اين اقدام از جمله خدمات دولت تدبير و اميد در جهت خدمت رساني به مناطق محروم کشور است.
وي در ادامه افزود: با انجام نقطه يابي در 44 نقطه از کشور، طرح اورژانس هوايي به فاصله هر 150 کيلومتر از سطح جاده‌هاي کشور را پوشش مي‌دهد و تا سال آينده به صورت صد در صد پوشش هوايي را در سطح کشور خواهيم داشت.
صابري نيا در خصوص بهسازي آمبولانس‌هاي فرسوده نيز گفت: تا پايان امسال 800 دستگاه آمبولانس جديد به اين ناوگان افزوده مي شود که اورژانس شهرستان فسا نيز از اين آمبولانس‌ها بهره خواهد برد.
رئيس مرکز مديريت حوادث و فوريت‌هاي پزشکي کشور با اشاره به کمبود بيش از 10 هزار نيرو در اورژانس کشور گفت: براي اخذ مجوز جذب نيرو نيز با سازمان برنامه ريزي مکاتبه شده است.
وي بيان کرد: اورژانس بيمارستان وليعصر (عج) فسا جزء شلوغ‌ترين اورژانس‌هاي کشور مي‌باشد که خدمات به خوبي در آن ارائه مي شود.
صابري‌نيا اظهار داشت: تلاش اين است که مرکز مديريت حوادث فسا را به حد استاندارد برسانيم که اين امر با همکاري رييس دانشگاه علوم پزشکي فسا انجام خواهد شد.
وي بيان کرد: بالا بودن ميزان مراجعات بيماران شهرستان‌هاي اطراف به بيمارستان فسا مويد خوب بودن ارائه خدمات در اين مرکز است.
وي ادامه داد: جايگاه استراتژيک شهرستان فسا و قرار گرفتن در مسيرهاي کرمان، هرمزگان و شيراز و از طرفي با توجه به بالا بودن ميزان اشغال تخت در اين مرکز درماني، نياز به حمايت و عزم جدي دارد که در توسعه بيمارستان کمک و خدمتگزار مردم باشيم.
رييس اورژانس کشور اظهار داشت: در بازديد به عمل آمده مشاهده شد که با توجه به کمبود نيروي انساني و بالا بودن تعداد مراجعات، پرسنل اين مرکز تمام تلاش خود را در جهت ارائه خوب خدمات دارند.
رئيس دانشگاه علوم پزشکي فسا نيز بيان داشت: اورژانس فسا با ورودي بيش از 17 هزار بيمار در ماه جزء شلوغ‌ترين اورژانس‌هاي کشور است و با توجه به نياز مردم و با توجه به بار بالاي مراجعه مردم از شهرستان‌هاي اطراف به نظر مي‌رسد که گنجايش فعلي اورژانس ما جوابگوي اين حد از نيازها نيست.
عليرضا عسکري ادامه داد: با توجه به طرح تحول نظام سلامت که ميزان رضايتمندي مردم از ارائه خدمات هم بالا رفته، ضرورت توسعه اوراژنس در سطح بيمارستان اجتناب ناپذير است.
وي ادامه داد: اميدوارم که در آينده اي نزديک با حمايت‌هاي وزارت بهداشت ودرمان شاهد بهره برداري از فاز جديد اورژانس باشيم.
وي با بيان اين که جايگاه اورژانس بسيار ويژه است به کمبود نيروي انساني در اورژانس 115 و اورژانس پيش بيمارستاني اشاره کرد و به اهميت آموزش در اين حوزه پرداخت و گفت: اگر خط اول درمان کار خودش را به درستي انجام دهد سبب ارائه خدمات بهتر بعد از انتقال بيمار به بيمارستان خواهد شد.
رئيس دانشگاه علوم پزشکي فسا گفت: پرسنل اورژانس شهرستان فسا مايه مباهات مجموعه دانشگاه هستند.
صابري نيا در ادامه از روند اجراي طرح تحول نظام سلامت در بيمارستان فوق تخصصي حضرت ولي عصر (عج) فسا بازديد و از ارائه خدمات ابراز رضايت کرد.
گفتني است در سفر رئيس اورژانس 115 کشور به فسا برنامه‌هايي همچون نشست تخصصي با هيات رئيسه و کارکنان دانشگاه، افتتتاح سامانه تلفني پزشک مشاور اورژانس، افتتاح ساختمان جديد پايگاه شماره يک شهري، بازديد از اورژانس پيش بيمارستاني و بخش‌هاي مختلف ارتقاي هتلينگ بيمارستان حضرت وليعصر فسا، ديدار با کارکنان معاونت درمان و ستاد هدايت شهرستان و برخي از کارکنان بخش هاي بيمارستان انجام شد.
ساختمان پايگاه اورژانس شماره يک شهري فسا با 80 متر مربع زيربنا و با هزينه 100 ميليون تومان ساخته شده است.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 22]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن