تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):ای على! عقل چيزى است كه با آن بهشت و خشنودى خداوند رحمان به دست مى‏آيد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820318146




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بهره برداری از مرکز اداری امدادی جمعیت حلال احمر شهرستان خمین


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: بهره برداری از مرکز اداری امدادی جمعیت حلال احمر شهرستان خمین خبرگزاری پانا: مرکز اداری امدادی جمعیت حلال احمر شهرستان خمین با حضور مسئولین و کشوری بهره برداری شد.
۱۳۹۴ دوشنبه ۹ شهريور ساعت 12:46

خبرگزاری پانا+بهره برداری از مرکز اداری امدادی جمعیت حلال احمر شهرستان خمین

به گزارش خبرنگار پانا، فرماندار خمین در مراسم بهره برداری از این مرکز گفت: انسجام و وحدت بین مسئولین باعث شد به وعده های داده شده جامه عمل بپوشانیم و با محوریت امام جمعه کاری جهادی را تقدیم مردم خمین نماییم.
سید مهدی ساداتی اظهار داشت: ﺁﻣﺎﺩﮔﻰ ﺑﺮﺍﻯ ﺭﻭﻳﺎﺭﻭﻳﻰ ﺑﺎ ﻳﻚ ﺑﺤﺮﺍﻥ، ﻣﺴﺘﻠﺰﻡ ﻓﺮﺍﻫﻢ ﺁﻭﺭﺩﻥ ﺗﻤﺎﻣﻰ ﺍﻣﻜﺎﻧﺎتی اﺳﺖ ﻛﻪ ﻣﻨﺠﺮ ﺑﻪ ﻛﺎﻫﺶ ﺍﺣﺘﻤﺎﻻﺕ ﺩﺭ ﺍﻣﺮ ﺗﺼﻤﻴﻢﮔﻴﺮﻯ ﺷﻮﺩ ﻭ ﺍﻳﻨﻜﻪ ﺳﺮیعاً ﺑﺘﻮﺍﻥ ﺑﺮﺍی پاﺳﺨﮕﻮﻳﻰ، ﻳﻚ ﻫﺪﻑ ﺍﺻﻠﻰ ﺭﺍ ﺩﺭ ﺳﺮﻟﻮﺣﻪ ﺍﻫﺪﺍﻑ ﻗﺮﺍﺭ ﺩﺍﺩ.
وی افزود: مرکز اداری امدادی جمعیت حلال احمر شهرستان خمین که در کمتر از 8 ماه به پایان رسید در زمینی به متراژ 7672 متر با زیر بنای 630 متر مربع در دو طبقه احداث شد.
فرماندار خمین ادامه داد: تامین اعتبارات این مرکز از خسارت اخذ شده از شهرداری خمین بابت واگذاری ساختمان جمعیت حلال احمر واقع در طرح توسعه شهری با 950 میلیارد ریال هزینه ساخت و تجهیزات به اتمام رسید.
ساداتی بیان کرد: در حال حاضر آماده ایجاد بستر سازی مناسب جهت امور تجاری و مجتمع فرهنگی ورزشی در کنار ساختمان جمعیت حلال احمر هستیم که این مجتمع فرهنگی ورزشی جهت درآمدسازی برای این اداره هم خواهد شد.
وی گفت: همچنین درخواست اهدای دو آمبولانس برای این مجموعه از سوی جمعیت حلال احمر را خواستار هستیم.
 













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 10]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن