تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 8 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):بهترین عبادت بعد از شناختن خداوند،‌ انتظار فرج و گشایش است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798331962




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رشد اقتصادي 7.4 درصدي هند در سه ماهه دوم ميلادي


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۹ شهريور ۱۳۹۴ (۱۱:۱۲ق.ظ)
رشد اقتصادي 7.4 درصدي هند در سه ماهه دوم ميلادي موج - اقتصاددانان از رشد اقتصادي 7.4 درصدي هند در سه ماهه دوم سال جاري ميلادي (آوريل تا ژوئن - 12 فروردين تا 9 تير) خبر دادند.
به گزارش خبرنگار بين الملل خبرگزاري موج به نقل از رويترز، طي انتشار نتايج يک نظرسنجي از اقتصاددانان اعلام شد که هند به احتمال بسيار در سه ماهه دوم سال جاري ميلادي، رشد اقتصادي 7.4 درصدي را تجربه کرده که اندکي کمتر از رشد 7.5 درصدي سه ماهه اول سال ميلادي است.
تحليلگران در ادامه اعلام کرده اند که سرعت رشد اقتصادي هند طي دو ساله گذشته رو به بهبود بوده و اين کشور سريع ترين رشد اقتصادي جهان را در حال حاضر دارد.
در اين گزارش آمده است که با بروز رکود اقتصادي در چين، اميدها براي بهبود وضعيت اقتصادي هند قوت گرفته است. هند به عنوان سومين اقتصاد بزرگ آسيا از مزيت هايي مانند بازار داخلي بزرگ، نيروي کار فراوان و ارزان برخوردار است که شرايط را براي جلب سرمايه هاي بيشتر فراهم کرده است.
به دليل مزيت هايي که اقتصاد هند دارد، شرکت هاي بزرگ آمادگي خود را براي سرمايه گذاري بيشتر در اين کشور اعلام کرده اند، به عنوان مثال شرکت سوني بدون اشاره به ميزان سرمايه گذاري، از برنامه خود براي گسترش سرمايه گذاري در هند خبر داده است، جنرال موتورز نيز از برنامه خود براي سرمايه گذاري 1 ميليارد دلاري به منظور گسترش کارخانه اصلي خود در هند پرده برداشته است.
اوضاع اقتصادي هند در حال بهبود است، درآمدهاي مالياتي غيرمستقيم اين کشور افزايش يافته و در سال جاري ميلادي سرمايه گذاري مستقيم خارجي تا 30 درصد نسبت به سال گذشته در هند افزايش يافته است.
به اين ترتيب، هند موفق شده است به کمک کاهش قيمت کالاها در بازارهاي بين المللي، کاهش تورم و کسري حساب مالي، به بهبود وضعيت اقتصادي خود کمک کند.
بانک مرکزي هند، با هدف کمک به رشد اقتصادي اين کشور، نرخ بهره را از ژانويه تا کنون به ميزان 75 واحد کاهش داده، اما؛ در پاسخ به اين سياست بانک هاي هندي ميزان وام دهي را تنها به ميزان 30 درصد کاهش داده اند.
رئيس بانک مرکزي هند که در سمپوزيوم سالانه سياست هاي اقتصادي جکسون هول کانزاس سيتي سخن مي گفت، اظهار کرد: دولت هند به منظور نظارت بر نرخ تورم و اجبار بانک ها به کاهش وام هاي اعطايي خود به مشتريان، به کاهش نرخ بهره خواهد پرداخت.
اقتصاددانان اظهار کرده اند که با وجود بهبود روند رشد اقتصادي هند، اقتصاد اين کشور تنها به اندازه يک پنجم اقتصاد چين است و از حمايت اقتصاد جهاني به اندازه همسايه شمالي خود برخوردار نيست.
اقتصاد هند هنوز با مشکلاتي روبرو است که مودي در انتخابات عمومي سال گذشته وعده رشد اقتصادي سريع تر و ايجاد ميليون ها شغل را به مردم داد.
اما پس از گذشت 15 ماه از روي کار آمدن مودي، اگرچه رشد اقتصادي در هند ادامه دارد، اما؛ اين رشد با سرعتي که مودي وعده داده بود ادامه نيافته است.
در اين گزارش، تحليلگران بانک جهاني اعلام کرده اند که اصلاحات ساختاري، کليد رشد اقتصادي پايدار در هند است.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 20]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن