تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):مؤمن در سرشتش دروغ و خيانت نيست و دو صفت است كه در منافق جمع نگردد: سيرت نيكو و د...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820343231




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تحقق رشد 8 درصدی اقتصادی، اعتباری 872هزارمیلیارد تومانی نیاز دارد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: شهرکرد - ایرنا - معاون هماهنگی امور اقتصادی وتوسعه منطقه ای وزیر کشور گفت: دستیابی به رشد سالانه هشت درصدی در سند چشم انداز بیست ساله کشور، اعتباری بالغ بر 872هزار میلیارد تومان نیاز دارد .
به گزارش ایرنا، محمدحسین فرزانمهر روز پنجشنبه در جلسه بررسی مشکلات فعالان اقتصادی چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: با توجه به اینکه در سند چشم انداز بیست ساله کشور ایران باید به قدرت نخست منطقه از نظر اقتصادی وعلمی تبدیل شود، رشد سالانه هشت درصدی برای کشور در نظر گرفته شده است .
وی افزود: این در حالیست که سال 90 رشد منفی کشور آغاز و در سال 91 رشد کشور به منفی 6.8 درصد رسید .
فروزانمهر ادامه داد: هرچند رشد اقتصادی درسال 93 مثبت واکنون به سه درصد رسیده اما با این وجود، از هدف رشد هشت درصدی سالانه در 10 ساله نخست سند چشم انداز، تنها 2.4 درصد آن محقق شده است .
وی بیان داشت: اقدامی که در این راستا می توان انجام داد جبران این کاستی در 10 ساله دوم سند چشم انداز در قالب برنامه های ششم و هفتم توسعه است .
فروزانمهر افزود: براین اساس اقتصاد کشور باید درمسیر رشد 14 درصدی قرار گیرد .
وی تصریح کرد: برای تحقق این امر باید میزان بهره وری نیروی کار و سرمایه افزایش یابد که این مهم نیز نیازمند اعتباری بالغ بر 872هزار میلیارد تومان است .
معاون هماهنگی امور اقتصادی وزیر کشور استفاده از ظرفیت سرمایه ... [ مشاهده متن کامل خبر در خبرگزاری جمهوری اسلامی ]

پنجشنبه ، ۵شهریور۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 21]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن