تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 11 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):حقّ فرزند بر پدر ، آن است كه نام خوب بر او بگذارد و او را خوب تربيت كند و قرآن به...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803280743




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

احداث نيروگاه خورشيدي در خوزستان با همکاري کنسرسيوم هندي – ايراني – کره اي


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۹ شهريور ۱۳۹۴ (۵:۰ق.ظ)
احداث نيروگاه خورشيدي در خوزستان با همکاري کنسرسيوم هندي – ايراني – کره اي موج- 10نفر از اعضاي کنسرسيوم کنسرسيوم هندي –ايراني– کره اي در قالب هياتي روز يکشنبه با استاندار خوزستان و مديران دستگاه‌هاي اجرايي مرتبط در اين استان ديدار و گفت‌وگو و در زمينه مبحث مختلف ساخت اين پروژه بحث و تبادل‌نظر کردند.
به گزارش خبرگزاري موج، شارما، سرگروه هندي هيات سرمايه‌گذاري هندي –ايراني– کره‌اي (شرکت اينترپرايز) در ديدار با استاندار خوزستان از آمادگي شرکت براي احداث نيروگاه خورشيدي در خوزستان خبر داد و گفت: احداث اين نيروگاه براي حوزه محدودي نيست و براي اشتغال‌زايي برنامه‌ريزي شده که خوزستان از اين مزيت بهره‌مند شود.
وي با اشاره به فعاليت اين شرکت در ساخت‌وساز جاده‌اي افزود: با تخصصي که داريم مي‌توانيم در هر هفته سه کيلومتر راه بسازيم و دانش فني ما به شکلي است که راه ساخته‌شده تحت تأثير شرايط اقليمي قرار نمي‌گيرد.
شارما همچنين به برخورداري اين شرکت از فناوري ساخت خانه‌هاي پيش‌ساخته با مشارکت شرکت کره‌اي اشاره کرد.
وي گفت: فعاليت ما به شکلي است که در اجراي پروژه‌ها 30 درصد سرمايه‌گذاري توسط کارفرماي ايراني و 70 درصد ديگر توسط شرکت خارجي انجام مي‌شود.
پارک کيوک هيو، عضو شرکت کره‌اي هم گفت: براي ساخت شهر انرژي در خوزستان به تأمين يک هزار و 600 مگاوات برق در قالب ساخت نيروگاه‌هاي گازي، خورشيدي و ترکيبي نياز است و در بخش راه آمادگي اجراي پروژه‌هاي مورد نياز وجود دارد.
وي افزود: ساخت اين شهر انرژي به 10 ميليارد دلار سرمايه‌گذاري نياز دارد که امکان تأمين کامل اين هزينه از سوي کنسرسيوم وجود دارد.
کيوک هيو مساحت زمين مورد نياز براي اجراي پروژه را 10 هزار هکتار اعلام کرد و گفت: در ساخت راه هم حاضريم با شرکت هندي پروژه‌هاي مشترک انجام دهيم.
استاندار خوزستان هم گفت: اين استان با برخورداري از نفت، گاز، فولاد، پتروشيمي، بنادر و تمام مجموعه‌هاي حمل‌ونقل اعم از زميني، ريلي و هوايي فرصت‌هاي عالي براي جذب سرمايه‌گذاري‌هاي خارجي دارد.
عبدالحسن مقتدايي افزود: رفت‌وآمد هيات هاي سرمايه‌گذاري خارجي به دليل ظرفيت‌هاي خوبي است که در کشور وجود دارد و اصرار تمام کشورهاي جهان براي حضور در کشور حتي در زمان محدوديت‌ها بيانگر جايگاه ايران و زمينه‌هاي خوب مهيا در کشور براي سرمايه‌گذاري است.
وي اضافه کرد: اين مزيت‌هاي نسبي، کشور را پس از 35 سال همچنان روي پا نگه‌داشته و موجب حفظ استقلال کشور شده است.
مقتدايي اضافه کرد: شرايط فعلي هم شرايط فرصت سوزي و از دست دادن فرصت‌ها براي ايران نيست چراکه رقابت‌ها زياد است و هر کسي امکانات و دانش فني بيشتري و نيز سرمايه مطمئن داشته باشد در اين رقابت برنده خواهد بود.
وي اظهار کرد: برخي شرکت‌ها و کشورها پيش‌تر توانايي‌هاي خود را اثبات کرده‌اند و کار براي شرکت‌هاي جديد و کشورهايي که قصد دارند به عنوان شريک جديد باشند شايد رقابت کمي سخت باشد.
استاندار خوزستان اضافه کرد: با توجه به سابقه 12 ساله کنسرسيوم هندي - ايراني - کره‌اي در کشور اين خود مزيتي است که مي‌تواند از آن بهره‌مند شود و با توجه به اين که در زمان محدوديت‌ها هم در داخل کشور حضور داشت بايد از اين مزيت بهره‌مند شود.
وي بر ضرورت به روز شدن کنسرسيوم به فناوري‌هاي روز جهان با توجه به واقعيت‌ها و اتفاقاتي که در منطقه افتاده تأکيد کرد و گفت: براساس واقعيت‌ها، گام‌به‌گام و مرحله‌به‌مرحله بايد پيش رفت.
مقتدايي گفت: در دوره تحريم‌ها، هند و کره جزو همراهان ايران بودند و حداقل تعارضي با کشور ما نداشتند؛ براي ما اين مساله از اهميت خاصي برخوردار است.
وي افزود: طرف ايراني مصرانه تلاش مي‌کند و حضور ايران در کنسرسيوم ظرفيت خوبي است که بايد به آن توجه شود، چراکه؛ توانسته ارتباط برقرار کند و هماهنگي را براي بازديد و نشست انجام دهد.
استاندار خوزستان با اشاره به سفر چندي پيش قائم‌مقام وزير امور خارجه سوئيس به دنبال توافق هسته‌اي به خوزستان گفت: اين‌ها بيانگر آن است که شرايط را براي شنيدن حرف‌هاي کساني که تمايل به سرمايه‌گذاري دارند فراهم مي‌کنيم.
وي در خصوص زمين مورد نياز اجراي پروژه هم اظهار کرد: با توجه به فناوري‌هاي امروز، سرمايه‌گذار به هر شکلي که هست بايد بتواند پروژه را در اراضي محدودتري انجام دهد.
مقتدايي اضافه کرد: خوزستان استاني نيست که نيازمند به تبليغ براي سرمايه‌گذاري باشد و هر کشور و شرکتي که سريع‌تر ورود کند برنده است.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 16]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن