تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):آغاز سال (حساب اعمال) شب قدر است. در آن شب برنامه سال آينده نوشته مى‏شود. 
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819110212




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بالوتلی، آماده بازی برای میلان +عکس


واضح آرشیو وب فارسی:جام جم آنلاین:
بالوتلی، آماده بازی برای میلان +عکس




بالوتلی، آماده بازی برای میلان +عکس جام جم ورزشی: ماریو بالوتلی امیدوار است عملکرد بد فصل گذشته خود در لیورپول را با بازی هایی خوب در میلان جبران کند.




به گزارش جام جم ورزشی ، ماریو بالوتلی اخیرا از لیورپول به میلان پیوسته است. او پس از پشت سر گذاشتن یک فصل بسیار بد با لیورپول دوباره به میلان پیوسته است و می خواهد دوباره همان ستاره درخشان سال های گذشته باشد. این بازیکن جنجالی امیدوار است با درخشش در میلان نظر مساعد سرمربی تیم ملی فوتبال ایتالیا را جلب کند. بالوتلی که مهاجمی قابل اتکا در تیم ملی ایتالیا به شمار می رفت نزدیک به یک سال است که دیگر جایی در جمع لاجوردی پوشان ندارد. او روز گذشته در پیروزی تیم میلان مقابل امپولی سهیم نبود و از روی نیمکت بازی هم تیمی هایش را شاهد بود اما امیدوار است از هفته آینده برای میلانی ها به میدان برود. بالوتلی که فصل گذشته تنها یک گل برای لیورپول در لیگ برتر زد یکی از جنجالی ترین و حاشیه ساز ترین بازیکنان دنیاست.







یکشنبه 08 شهریور 1394 - 21:01





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جام جم آنلاین]
[مشاهده در: www.jamejamonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 46]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن