تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 30 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):روزه نفس از لذتهاى دنيوى سودمندترين روزه‏هاست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816999360




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

خروج شهر جديد هشتگرد از بن‌بست بدون افتتاح مترو امکان‌پذير نيست


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۸ شهريور ۱۳۹۴ (۱۶:۵۳ب.ظ)
خروج شهر جديد هشتگرد از بن‌بست بدون افتتاح مترو امکان‌پذير نيست موج-عضو هيأت مديره شرکت مادر تخصصي عمران شهرهاي جديد گفت: خروج شهر جديد هشتگرد از بن‌بست بدون افتتاح متروي هشتگرد امکان‌پذير نيست و تلاش مي‌کنيم با تزريق بودجه، اوايل سال آينده مترو را افتتاح کنيم.
به گزارش خبرگزاري موج به نقل از روابط عمومي شرکت عمران شهرهاي جديد، حبيب‌اله طاهرخاني، عضو هيأت مديره شرکت مادر تخصصي عمران شهرهاي جديد در مراسم افتتاح پنج هزار واحد مسکن مهر در شهر جديد هشتگرد افزود: پروژه متروي هشتگرد به عنوان يکي از مهم‌ترين پروژه‌هاي مربوط به اين منطقه، مي‌تواند دسترسي به هشتگرد را تسهيل کند و مشکلات اين منطقه را کاهش دهد.
عضو هيأت مديره شرکت مادر تخصصي عمران شهرهاي جديد گفت: شهر جديد هشتگرد از نظر موقعيتي که در آن قرار گرفته، چيزي از پرديس و پرند کم ندارد، اما؛ لازم است کيفيت دسترسي‌ها به اين منطقه بيشتر شود و راه‌اندازي مترو به اين امر کمک شاياني خواهد کرد.
وي ادامه داد: قصد داشتيم مترو را امسال افتتاح کنيم، اما؛ به دليل تنگناهاي مالي دولت، انجام اين امر امسال ميسر نيست و همه تلاش خود را به کار مي‌گيريم تا در صورت تزريق بودجه، اين پروژه را اوايل سال آينده افتتاح کنيم.
طاهرخاني گفت: البته به‌رغم مشکلات و تنگناهاي مالي نگذاشتيم پروژه متروي شهر جديد هشتگرد متوقف شود و تلاش‌ها تا به نتيجه رسيدن کامل اين پروژه با همکاري بخش‌هاي ذي‌ربط ادامه خواهد داشت.
عضو هيأت مديره شرکت مادر تخصصي عمران شهرهاي جديد در بخش ديگري از سخنان خود افزود: راه‌اندازي مترو موجب مي‌شود که چشم‌انداز روشن‌تري در انتظار منطقه باشد و سرمايه‌گذاري‌ها به نتيجه مطلوب و مورد نظر سرمايه‌گذاران برسد.
طاهرخاني ادامه داد: در صورت فراهم شدن همه زيرساخت‌ها و شرايط، بازدهي فعاليت‌ها و سرمايه‌گذاري‌ها در شهر جديد هشتگرد تا حد قابل‌توجهي افزايش خواهد يافت که اين امر ضرورت تأمين مطلوب زيرساخت‌ها را بيشتر آشکار مي‌کند.
وي گفت: بخشي از واحدهاي مسکن مهر شهر جديد البرز فاقد متقاضي است و اگر زيرساخت‌ها و روبناها توسط دستگاه‌هاي خدمات‌رسان در اسرع وقت و به بهترين شکل تأمين شود، تعداد متقاضيان افزايش خواهد يافت.
طاهرخاني افزود: بايد شرايط به گونه‌اي باشد تا افراد فاقد مسکن ترغيب شوند که واحدهاي مسکن مهر را خريداري کنند که اين امر بدون تأمين زيرساخت‌ها و روبناها توسط دستگاه‌هاي خدمات‌رسان ممکن نيست.
وي ادامه داد: کاهش ميزان آورده مردم از ديگر راهکارهاي ترغيب افراد فاقد مسکن به خريداري واحدهاي مسکن مهر است که اين امر تأثيرات بسيار قابل‌توجهي به همراه دارد.
عضو هيأت مديره شرکت مادر تخصصي عمران شهرهاي جديد در ادامه سخنان خود، وعده‌هاي اوليه در مورد مسکن مهر را غير واقع‌گرايانه دانست و گفت: متأسفانه در ابتداي مطرح شدن ايده پروژه مسکن مهر، هزينه‌هاي واقعي ساخت واحدهاي اين پروژه اعلام نشده بود که اين امر بر مشکلات افزوده است.
طاهرخاني افزود: دولت جديد در حالي کار خود را آغاز کرد که بخش عمده تسهيلات بانکي مربوط به مسکن مهر مصرف شده بود ضمن اينکه هزينه آماده‌سازي و محوطه‌سازي افزايش يافته و تورم شديد در سال‌هاي اخير نيز به مشکلات دامن زده است.
وي گفت: متأسفانه براي تأمين زيرساخت‌ها و روبناها در پروژه مسکن مهر برنامه‌اي در نظر گرفته نشده و مسکن مهر در شهرهاي جديد با کمبود امکانات مواجه بوده است.
عضو هيأت مديره شرکت مادر تخصصي عمران شهرهاي جديد ادامه داد: شهرهاي جديد با هدف ايجاد زمينه سکونت براي اقشار مختلف و کنترل حاشينه‌نشيني اطراف شهرها ايجاد شده و بايد زمينه‌هاي تسهيل سکونت در اين شهرها فراهم شود.
همچنين در ادامه اين افتتاحات، محمود ميريان عضو هيأت مديره شرکت عمران شهرهاي جديد در جمع خبرنگاران، گفت: راه‌اندازي مترو در شهر جديد هشتگرد يکي از برنامه‌هاي اولويت‌دار شرکت عمران شهرهاي جديد کشور به منظور برخورداري مردم اين شهر، شهرستان ساوجبلاغ و حتي شهرهاي از امکانات حمل‌ونقل مناسب و نيز رونق يافتن اوضاع اقتصادي و سرمايه‌گذاري توسط بخش خصوصي در شهر جديد هشتگرد است.
وي اظهار کرد: اعتبارات سال جاري براي تکميل اين طرح مهم و حياتي در شهر جديد هشتگرد پاسخگو نيست و تأمين اعتبار مورد نياز براي ۲۰ درصد از عمليات اجرايي آن نياز به تأمين اعتبار از سوي دولت در قالب تکميل طرح‌هاي نيمه‌تمام در سال ۹۵ دارد.
ميريان با اشاره به اينکه در حال حاضر مترو شهر جديد هشتگرد يکي از پيشرفته‌ترين خط تکميلي مترو در شهرهاي جديد کشور را تشکيل مي‌دهد، اما؛ به‌رغم وعده‌هاي داده شده به مردم که تا پايان سال ۹۳ آماده بهره‌برداري مي‌شود ولي به دليل کمبود اعتبار اين نياز ضروري منطقه محقق نمي‌شود.
وي افزود: تأمين آب شرب و فضاي سبز از ديگر نيازهاي ضروري مردم در شهر جديد هشتگرد را در کنار امکانات خدماتي چون فضاي درماني، آموزشي، فرهنگي و واحدهاي صنفي جهت تأمين مايحتاج روزانه خانواده‌ها را تشکيل مي‌دهد.
وي در ادامه به ساخت ۲ ميليون و ۴۰۰ هزار واحد مسکن مهر در شهرهاي جديد کشور اشاره کرد و گفت: تاکنون ۲۵۰ هزار واحد مسکن مهر در مجموع ۱۸ شهر جديد کشور به متقاضيان واگذار شده است.
عضو هيأت مديره شرکت عمران شهرهاي جديد گفت: مهم‌ترين مشکل واگذاري واحدهاي مسکن مهر در اين شهرها به کمبود زيرساخت‌هاي خدماتي و عدم توانايي متقاضيان در پرداخت سهم آورده بر مي‌شود.
ميريان گفت: در صورت مشارکت دستگاه‌هاي خدمات رسان در تأمين انشعاب‌هاي آب، برق، گاز و تلفن در دهه مبارک فجر نيز تعداد زيادي از واحدهاي آماده شده به متقاضيان واگذار مي‌شود.
عضو هيئت مديره شرکت عمران شهرهاي جديد ادامه داد: در شهر جديد هشتگرد هم اکنون ۵ هزار واحد مسکن مهر آماده وجود دارد که به علت نداشتن آب و برق به خانواده‌ها تحويل داده نمي‌شود.
ميريان همچنين خاطرنشان کرد: به مناسبت هفته دولت ۳۰هزار واحد مسکن مهر در شهرهاي جديد کشور به متقاضيان با امکانات کامل واگذار شده است.
شهر جديد هشتگرد با ۸۰ هزار نفر جمعيت در ۲۵ کيلومتري غرب کرج مرکز استان البرز قرار دارد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 14]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن