تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):خداوند اجابت دعاى مؤمن را به شوق (شنيدن) دعايش به تأخير مى اندازد و مى گويد: «صداي...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820321081




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سپاه لرستان ۳۰۰ ميليارد ريال براي ايجاد طرح‌هاي اشتغال‌زا اختصاص داد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۸ شهريور ۱۳۹۴ (۱۷:۹ب.ظ)
سپاه لرستان ۳۰۰ ميليارد ريال براي ايجاد طرح‌هاي اشتغال‌زا اختصاص داد موج-فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان گفت: سال گذشته سپاه لرستان با ۲۶ ميليارد تومان ۱۴۰۰ شغل ايجاد کرد و در سال ۹۴ نيز مبيلغ ۳۰۰ ميليارد ريال براي طرح‌هاي اشتغالزا اختصاص داده است.
به گزارش خبرگزاري موج،سردار مرتضي کشکولي ظهر امروز در مراسم توديع و معارفه جانشين سپاه استان لرستان و معرفي فرمانده تيپ 57 اظهار داشت: مفتخر هستيم که در طول سال‌هاي مختلف، سپاه لرستان با تکليف مداري به وظايف شرعي و قانوني خود عمل کرده است.
وي در مورد فعاليت‌هاي سپاه لرستان افزود: سپاه لرستان در قبل از جنگ در سرکوب قائله خلق عرب، و حتي در ترکمن صحرا و در مبارزه با گروهک‌ها در کردستان نقش داشته است و بعد از آن در دوران دفاع مقدس اين نيرو نقش آفريني کرده است.
فرمانده سپاه لرستان عنوان کرد: با شروع جنگ تحميلي نخستين گروه‌هايي که به جبهه‌ها و مناطق اعزام شدند از استان لرستان بودند.
کشکولي با اشاره به حضور سپاه لرستان در دوران دفاع مقدس گفت: سپاه لرستان در 17 عمليات شاخص در دوران دفاع مقدس حضور داشته است و حتي در بعضي از عمليات‌ها که ديگر تيپ‌ها و لشکرها موفق نبوده‌اند مانند عمليات کربلاي چهار، سپاه لرستان موفق عمل کرد و طرح‌ريزي عمليات کربلاي پنج بر اساس عملکرد تيپ 57 در کربلاي چهار بوده است.
وي بيان کرد: در عمليات کربلاي چهار تيپ 57 ابوالفضل (ع) موفق شد با يک گردان يکي از استحکامات نوني شکل را تصرف کند حال آن که در عمليات بعدي دو لشکر مأمور گرفتن يکي از استحکامات نوني شکل بودند.
فرمانده سپاه لرستان با اشاره به تعداد شهداي سپاه لرستان اظهار داشت: از 6200 شهيد استان لرستان 3500 نفر متعلق به سپاه است و هر جا که نياز به نيروهاي سپاه بوده به سرعت در منطقه حاضر شده‌اند.
کشکولي در مورد فعاليت‌هاي اقتصادي سپاه در استان لرستان عنوان کرد: سال گذشته سپاه لرستان با 26 ميليارد تومان 1400 شغل ايجاد کرد که هيچ دستگاهي در استان چنين عملکردي در زمينه اشتغال نداشته است و در سال 94 نيز قرار است سپاه لرستان در طرح‌هاي اشتغال‌زا 30 ميليارد تومان هزينه کند.
وي با اشاره به فعاليت حلقه‌هاي صالحين در لرستان تصريح کرد: شش هزار حلقه صالحين در استان لرستان وجود دارد که جمعيتي نزديک به 200 هزار نفر را شامل مي‌شود و با احتساب 400 هزار نفر بسيجي عادي که در سطح استان وجود دارد نزديک به يک سوم مردم لرستان عضو بسيج هستند.
فرمانده سپاه لرستان خاطرنشان کرد: تيپ 57 کمتر در عقبه فعاليت کرده و بيشتر در خط مقدم حضور داشته است و با اين حال خشکي و افسردگي را در چهره نيروها نمي‌بينيم و شادي و نشاط در چهره‌هاي اعضا وجود دارد.
وي با اشاره به وفاداري مردم لرستان به انقلاب اسلامي گفت: استان لرستان در طول تاريخ هميشه در حال مبارزه با حکومت‌هاي زمان بوده است اما در برابر نظام جمهوري اسلامي نه تنها مبارزه نکرده بلکه يار نظام در سرکوب گروهک‌ها و منافقين بوده است.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 14]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن