تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):ياران مهدى جوان‏اند و ميان‏سالى در ميان آنان نيست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819487656




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ارتباط قوی خبرنگاران موجب نشر گفتمان ولایت در جهان می‌شود


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: معاون هماهنگ کننده سپاه روح الله استان مرکزی: ارتباط قوی خبرنگاران موجب نشر گفتمان ولایت در جهان می‌شود خبرگزاری پانا: معاون هماهنگ کننده سپاه روح الله استان مرکزی گفت: ارتباط قوی و همیشگی خبرنگاران و اصحاب رسانه موجب جهانی شدن رسالت بسیج و نشر گفتمان ولایت در جهان می‌شود.
۱۳۹۴ يکشنبه ۸ شهريور ساعت 10:35

خبرگزاری پانا+ ارتباط قوی خبرنگاران موجب نشر گفتمان ولایت در جهان می‌شود

به گزارش خبرنگار پانا، محسن گلشن زاده در کارگاه آموزشی مسئولین روابط عمومی رده های سپاه روح الله استان مرکزی افزود: انعکاس اخبار و وقایع از نواحی توسط روابط عمومی ها به مسئولین و مخاطبان بسیار با اهمیت است و امر اطلاع رسانی اخبار همانند چراغی پر نور در خانه می ماند که راه و کار و انجام امورات آن خانه را سرعت می دهد.
وی اظهار داشت: روابط عمومی یک حقیقت جاری است و هیچ سازمان و دستگاهی بدون روابط عمومی نمی تواند به حیات خود ادامه دهد چرا که روابط عمومی نقش کلیدی و ویترین گونه برای یک سازمان دارد.
معاون هماهنگ کننده سپاه روح الله استان مرکزی بر داشتن انصاف در انتشار اخبار تاکید و بیان کرد: در انعکاس اخبار باید تلاش شود تا انصاف زیر پا گذاشته نشود چون افراد در روز قیامت در قبال کلمه به کلمه از حرف هایی که گفته و منتشر می کنند باید پاسخگو باشند.
گلشن زاده ابراز داشت: پاسداری از امانت قلم بسیار حائز اهمیت است و خبرنگاران و مطبوعات به عنوان یک واقعیت اجتماعی، همواره تاثیرات مهمی بر روند تحولات و رخدادهای سیاسی و اجتماعی کشور داشته‌اند.
 













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 27]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن