تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 15 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):منافق به آنچه مؤمنان بواسطه آن خوشبخت مى شوند، ميلى ندارد، ولى خوشبخت سفارش به تق...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804614909




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ده بازيکن گران قيمت در تاريخ نقل و انتقالات


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۸ شهريور ۱۳۹۴ (۹:۲۰ق.ظ)
ده بازيکن گران قيمت در تاريخ نقل و انتقالات موج-رقابت مالکان ثروتمند باشگاه هاي فوتبال، هيجان جالبي به اين ورزش بخشيده است.
به گزارش خبرگزاري موج، کوين دي بروين که با مبلغ بالايي به تازگي به منچستر سيتي پيوسته، واسطه اي شد تا مروري داشته باشيم روي بازيکناني که با قيمت بالايي بين تيم هاي مختلف جابه جا شدند. بد نيست با ۱۰ خريد گران قيمت دنياي فوتبال آشنا شويم :

۱۰- کوين دي بروين از ولفسبورگ به منچستر سيتي ۵۴ ميليون پوند
عملکرد بسيار خوب دي بروين با تيم ملي بلژيک در جام جهاني ۲۰۱۴ باعث شد تا او از نيمکت نشيني در چلسي خلاص شود و به ستاره ولفسبورگ تبديل شود. دي بروين انقدر در بوندسليگا خوب بود که حتي نظر پيگريني و سران من سيتي را جذب کرد تا او را به خدمت بگيرند.
۹- ادينسون کاواني از ناپولي به اري سن ژرمن ( ۵ ميليون پوند)
شايد نتوان کاواني را به عنوان يک خريد بد براي تيم پاريسي حساب کرد ولي عملکرد او در ناپولي خيلي بهتر بود. البته چند قهرماني که او با پي اس جي در ليگ فرانسه بدست آورد نکته اي نيست که قابل گذشت باشد.
۸- کاکا از ميلان به رئال مادريد (۵۶ ميليون پوند)
دردناک است ولي بعد از اين انتقال ديگر خبري از آن کاکا دلربا نبود. بازيکني که با عملکرد فوق العاده خود خيلي ها را عاشق فوتبال کرد. وقتي ستاره برزيلي به مادريد آمد، مصدوميت هاي بلند مدت باعث شد کاکا ديگرآن بازيکن قبل نشود. بازگشت دوباره کاکا به سن سيرو هم او را به روزهاي خوب برنگرداند تا حسرت ديدن دوباره هنرنمايي هاي او به دل خيلي ها بماند.
۷- زلاتان ابراهيمويچ از ميلان به بارسلونا ( ۵۹ ميليون پوند)
زلاتان تجربه بازي در خيلي از تيم هاي درجه يک فوتبال دنيا را تجربه کرده. از آژاکس و ميلان گرفته تا يووه و بارسا. با اينکه انتقال او از سن سيرو به بارسلون بيشتر از همه انتقال هاي او خرج برداشت، اما به نظر دوران حضور او در تيم کنوني اش، پاري سن ژرمن بيشتر مورد توجه همه قرار گرفته و خيلي ها اعتقاد دارند روز هاي زلاتان در پاريس بهتر از هر جايي مي گذرد.
۶- آنخل دي ماريا از رئال مادريد به منچستر يونايتد ( ۵۹٫۷ ميليون پوند)
براي کاواني نه اما براي دي ماريا به جرات مي توان گفت که يکي از نا موفق ترين خريد گران قيمت دنيا بوده است. عملکرد بسيار دور از انتظار او در يونايتد همه را نا اميد کرد. البته مصدوميت هاي طولاني مدت هم عاملي بود که اين ستاره آرژانتيني در منچستر موفق نباشد. دي ماريا حالا دوباره با يک هزينه بالا به پي اس جي پيوسته تا شايد در ليگ فرانسه بتواند به روز هاي خوبش در رئال برگردد.
۵- خامس رودريگز از موناکو به رئال مادريد ( ۶۳ميليون پوند)
سياست رئال مادريد در جذب بازيکناني که عملکرد خوبي در جام جهاني داشتند، به خامس رسيد. اوبعد از اوزيل، خديرا و کروس سومين بازيکني بود که به واسطه عملکرد چشم گير در جام جهاني به رئال آمد. اين ستاره کلمبيايي تا الان که دومين فصل حضورش در مادريد را سپري مي کند، انقدر خوب بوده که پرز را پشيمان نکرده باشد.
۴- نيمار از سانتوس به بارسلونا ( ۷۱٫۵ ميليون پوند)
نيمار جوان در سانتوس انقدر فوق العاده بود که با وجود بازي در ليگ برزيل که جزو ليگ هاي سطح اول به حساب نمي آيد، توسط بارسلونا جذب شود. عملکرد اين ستاره برزيلي در بارسا مطابق انتظار تا به اينجا فوق العاده بوده و او به راحتي توانسته خود را به اولين گزينه دريافت توپ طلا بعد از رونالدو و مسي تبديل کند.
۳- لوييز سوارز از ليورپول به بارسلونا ( ۷۵ميليون پوند)
سوارز در ليورپول تبديل به نقش اول داستان هاي ليگ جزيره شده بود. اما او ترجيح داد به بارسلونا بيايد تا مثلث هجومي فوق العاده اين تيم تشکيل شود. اين مهاجم اروگوئه اي که تا پيش از حضورش در بارسا کمي تند خو بود، به واسطه حضورش در نيوکمپ رفتار هاي عجيب خود را کنار گذاشت و ديگر کسي را گاز نگرفت تا تبديل به يک مهاجم تمام عيار شود.
۲- کريستيانو رونالدو از منچستر يونايتد به رئال مادريد ( ۸۰ميليون پوند)
عملکرد رونالدو در منچستر و رئال قابل مقايسه نيست. او در زمان حضورش در مادريد موفق به کسب ۲ توپ طلاي جهان شد. در حالي که با منچستر فقط يکبار موفق به کسب اين عنوان شده بود. علاوه بر اين، رکورد هاي بسياري که او در رئال شکسته نه تنها موجب نشده اين ستاره پرتغالي بابت رفتنش از منچستر به رئال پشيمان باشد بلکه بهترين خريد تاريخ هم مي تواند به حساب بيايد.
۱- گرت بيل از تاتنهام به رئال مادريد ( ۸۶ميليون پوند)
مطمئنا انتقال بيل از تاتنهام به رئال براي خود او روياي بزرگي بود که محقق شد. ثبت اسم او به عنوان گران قيمت ترين بازيکن دنياي فوتبال در تاريخ اتفاق ويژه اي بود که حتي به بيل اين تلنگر را زد که گوش هاي بد فرم خود را به تيغ جراحان بسپرد تا با ظاهري زيبا تر در مادريد حاضر شود. عملکرد بيل که بار قيمت بالاي انقالش را به دوش مي کشد بارها مورد انتقاد رسانه ها قرار گرفته. در هر حال اين ستاره ولزي اکنون گران قيمت ترين خريد تاريخ فوتبال است و براي پر افتخار ترين تيم جهان بازي مي کند. بيل که در اولين سال حضورش در مادريد به اين تيم کمک بسزايي در کسب دسيما کرد، همچنان تلاش خود را مي کند تا آن قدر خوب باشد که همه انتقادات را جواب دهد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 35]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن