تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 18 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):زبان، درنده اى است كه اگر رها شود، گاز مى گيرد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805699435




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

همایش دوچرخه سواری همگانی در اردبیل برگزار شد


واضح آرشیو وب فارسی:خبر آنلاین:


همایش دوچرخه سواری همگانی در اردبیل برگزار شد استان‌ها > اردبیل - همایش بزرگ دوچرخه سواری همگانی با شعار "آسمان آبی، زمین پاک" و به مناسبت هفته دولت؛ با همت شهرداری اردبیل، سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری و شورای اسلامی شهر درکنار استقبال گرم شهروندان اردبیلی برگزار شد.

در همایش بزرگ و بانشاط دوچرخه سواری که صبح روز جمعه و در ششمین روز از ششمین ماه سال با حضور استاندار اردبیل، فرماندار، رئیس شورای اسلامی شهر و شهردار در قالب بسته فرهنگی 8 برگزار شد، بیش از 3 هزار نفر از شهروندان شرکت کننده در این همایش مسیر 10 کیلومتری مجتمع فرهنگی فدک تا مجموعه ورزشی یادگار امام(ره) سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری اردبیل را رکاب زدند.





استاندار اردبیل پیش از آغاز این همایش در گفت و گو با خبرنگار ما ضمن تقدیر از فعالیت های فرهنگی و ورزشی شهرداری اردبیل و شورای اسلامی شهر، اظهار کرد: برگزاری همایش های جمعی نظیر دوچرخه سواری مزیت های عمده ای دارد که نشاط آفرینی در بین اقشار مختلف مردم به خصوص جوانان و همچنین ترویج فرهنگ ایده آل استفاده روزانه از دوچرخه در رفت و آمدهای درونشهری از جمله مهمترین این مزیت ها محسوب می شود.

دکتر مجید خدابخش تصریح کرد: گسترش فرهنگ استفاده از دوچرخه در شهری نظیر اردبیل که با داشتن سطحی هموار قابلیت اجرایی نمودن چنین شیوه ای را دارد؛ می تواند بهترین گزینه برای کاستن از بار روزافزون ترافیک شهر باشد و از سوی دیگر با کمک به کاهش آلودگی هوا و افزایش تحرک بدنی در بین شهروندان؛ قادر خواهد بود تا شاخص های سلامت عمومی ساکنین شهر اردبیل را ارتقاء بخشد.

شهردار اردبیل نیز در جریان برگزاری همایش بزرگ دوچرخه سواری همگانی در گفت و گو با خبرنگار ما ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان والامقام؛ رجایی و باهنر، هدف از برگزاری این همایش را ارتقای سطح فرهنگ ورزش همگانی و گرامیداشت هفته دولت بیان کرد و افزود: استقبال گسترده و بانشاط شهروندان از این همایش مسوولیت های بیشتری را در راستای توجه به نشاط شهروندی متوجه ما خدمتگزاران شهروندان نجیب و قدرشناس اردبیل می کند.  

دکتر حمید لطف اللهیان با اذعان به اینکه توجه به برنامه های فرهنگی، اجتماعی و ورزشی در اولویت اقدامات شهرداری بوده و خواهد بود، افزود: همایش های همگانی نظیر دوچرخه سواری می تواند با ترویج فرهنگ ورزش های همگانی به افزایش سطح سلامت عمومی شهروندان منجر شده و از سوی دیگر بسیاری از مشکلات حوزه ترافیک را نیز مرتفع می کند.

همچنین؛ رئیس شورای اسلامی شهر اردبیل در حاشیه برگزاری این همایش و در حین رکاب زدن در گفت و گو با خبرنگار ما اظهار کرد: بر خود واجب دانستیم که شخصاً در این همایش ورزشی همگانی که با تلاش سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری اردبیل به مناسبت گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام دولت برگزار می شود، حاضر شویم.

زکی الله خوشبخت خاطرنشان کرد: امیدواریم برگزاری چنین همایش هایی به امر جا افتاده تر شدن فرهنگ دوچرخه سواری در شهر اردبیل بیانجامد و هم اینکه برای ما خدمتگزاران بهانه ای باشد تا با اتخاذ تصمیمات لازم بتوانیم زمینه رفت و آمد ایمن تر و آسان تر دوچرخه سواران در سطح شهر را فراهم کنیم.  

جواد پاریاد زنجانی، فرماندار اردبیل نیز در حین برگزاری همایش بزرگ دوچرخه سواری همگانی در گفت و گو با خبرنگار ما در سخنانی کوتاه بر نقش مهم برگزاری چنین همایش هایی در گسترش و ترویج فرهنگ دوچرخه سواری به عنوان یک ورزش مفید برای سلامت بدن؛ تأکید کرد و افزود: فرمانداری اردبیل بنا به اهمیت سلامت جسمی و روحی شهروندان همواره حامی برنامه های فرهنگی و ورزشی بوده و جهت حمایت از تداوم برگزاری چنین همایش ها و برنامه هایی در نوبت های بعدی نیز اعلام آمادگی می کند.  

مدیرعامل سازمان فرهنگی، ورزشی شهرداری اردبیل نیز در نخستین دقایق آغاز همایش بزرگ دوچرخه سواری در گفت و گو با خبرنگار ما استقبال گسترده شهروندان از این همایش را خاطرنشان کرد و ضمن قدردانی از این حضور گسترده، افزود: همایش دوچرخه سواری همگانی با شعار "آسمان آبی، زمین پاک" و در گرامیداشت هفته دولت و ارتقای فرهنگ دوچرخه سواری در حال برگزاری می باشد.

بابک پورپناهی با بیان اینکه طبق تأکیدات شهردار محترم و اعضای محترم شورای اسلامی شهر اردبیل در صدد هستیم تا نسبت به افزایش کیفیت و کمیت برنامه های فرهنگی و ورزشی اقدام کنیم، تصریح کرد: هم اکنون شاهد برگزاری همایش بزرگ دوچرخه سواری همگانی در مسیر مابین مجتمع فرهنگی هنری فدک تا سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری اردبیل در طول خیابان امام(ره) هستیم.

وی همچنین ابراز امیدواری کرد که برگزاری این رویداد به شور و نشاط بیشتر در سطح جامعه و همگانی شدن این حرکت ها و ایجاد انگیزه برای انجام بیشتر ورزش های پیاده روی و دوچرخه سواری در استان کمک کند.



 در پایان همایش بزرگ دوچرخه سواری همگانی که از کودک 3 ساله تا افراد بالای 60 سال و با نشاط و شور خاصی در آن حضور داشتند؛ پس از انجام قرعه کشی جوایز مختلفی از قبیل کمک هزینه سفر به مشهد مقدس، دوچرخه کوهستانی، لباس ورزشی، کلاه ایمنی ویژه دوچرخه سواری و ... به حدود 100 نفر از شرکت کنندگان در این همایش اهدا شد.

کلید واژه ها: استان اردبیل -




یکشنبه 8 شهریور 1394 - 06:29:53





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبر آنلاین]
[مشاهده در: www.khabaronline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 70]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن